سرویس‌های جدید ایرانسل: زوم، ریتم، کتابخوان، USIM، آموزش، سلامت همراه، بازیک و بیسفون

پنج‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
مدیر‌کل بازاریابی ایرانسل در مراسم رونمایی از شبکه نسل چهارم 4G LTE در شهر مشهد، چند سرویس جدید معرفی کرد.
تبلیغات

ایرانسل امروز رسما اعلام کرد که شبکه نسل چهارم 4G LTE را در مشهد راه‌اندازی کرده است. همچنین قلمبر دزفولی، مدیر عامل ایرانسل، آمار و ارقام جالبی درباره نفوذ اینترنت همراه در منطقه خاورمیانه و چشم‌انداز پیش روی این کمپانی را ارائه کرد.

در ادامه باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل به برنامه‌های این شرکت برای تمرکز بیشتر بر محتوای دیجیتال پرداخت و اعلام کرد که از دو سال قبل به محتوای دیجیتال و تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان توجه بیشتری شده است. صمدی همچنین اعلام کرد که ایرانسل غیر از ورود تکنولوژی، الزامات دیگر آن یعنی عرضه سرویس با قیمت مناسب را نیز در دستور کار قرار داده است. وی در ادامه افزود بیش از 40 درصد مشترکان ایرانسل، مشترک سرویش جزیره هوشمند هستند و تاکنون 44 میلیارد تومان تخفیف به مشترکان ارایه شده است.

مدیرکل بازاریابی ایرانسل همچنین از عرضه سرویس‌های جدیدی با نام‌های زوم، ریتم، کتابخوان، USIM، آموزش و سلامت همراه خبر داد. همچنین سرویس‌هایی چون بازیک و اپلیکیشن پیام‌رسان بومی بیسفون نیز به طور رسمی معرفی شدند. سرویس بازیک ایرانسل امکان دانلود و خرید در بازی را با استفاده از اعتبار سیم کارت فراهم کرده است.

او ضمن معرفی پیام‌رسان اینترنتی بیسفون، آن را یک برنامه ارتباطی بومی برای تلفن‌های همراه هوشمند عنوان کرد که ضمن استفاده ساده از بیسفون و طراحی بهینه آن با تاکید بر استفاده روزانه، ایجاد گروه دوستان، خانواده، کار و ...، امکان ارسال فایل‌های تصویری و صوتی، برقراری تماس با کاربران دارای نرم‌افزار و حتی کاربران فاقد نرم‌افزار، امکان تماس داخل و خارج از کشور، امکان ارسال پیام به صورت گروهی و انبوه، اشتراک‌گذاری مکان، دریافت و ارسال صورتک‌های بومی، سهولت در پرداخت و امکان درآمدزایی، قابلیت تشخیص خودکار دوستان و آشنایان دارای بیسفون و ... از جمله امکانات آن است. به گفته صمدی، مشترکان ایرانسل می‌توانند این برنامه کاربردی را از طریق فروشگاه بازار برای گوشی‌های اندروید و ITunes برای IOS دریافت کنند.

صمدی، بازیک را برنامه کاربردی اندرویدی جدید ایرانسل برای دوستداران بازی‌های موبایلی خواند که در این برنامه کاربردی، مجموعه گسترده‌ای از انواع بازی‌ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. او افزود:

مشترکین ایرانسل می‌توانند از میان موارد موجود، بازی‌های رایگان یا دارای هزینه را انتخاب کنند و از طریق اعتبار سیم‌کارت خود، اقدام به پرداخت هزینه برای بازی‌های پولی کرده یا پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهند.

مدیر کل بازاریابی ایرانسل، زوم را سرویس تصویر ایرانسل معرفی کرد که به وسیله آن مشترکان قادر خواهند بود به شبکه‌های تلویزیونی ملی روی تلفن همراه خود دسترسی داشته و همچنین انواع محتواهای تصویری اعم از فیلم، سریال، مستند و غیره را از طریق این برنامه مشاهده کنند.

وی سرویس صدای ایرانسل را یکی دیگر از خدمات این اپراتور عنوان کرد که به کمک آن مشترکان می‌توانند به سادگی به مجموعه متنوعی از آرشیوهای صوتی دسترسی داشته باشند و به آنها گوش دهند. برای این کار باید با استفاده از شماره سیم‌کارت اعتباری و رمز ورود کنترل حساب اینترنتی (e-care) خود وارد برنامه شده و پس از انتخاب فایل صوتی موردنظر، به صورت آنلاین آن را خریده و دانلود کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات