تماشا کنید: غرش بی‌ام‌دبلیو M4 در عرشه‌ی ناو هواپیمابر

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
نام بی‌ام‌دبلیو، با تولید خودروهای اسپورت، جوان‌پسند و پرقدرت گره خورده است. اما این قابلیت به محصولات بی‌ام‌دبلیو محدود نشده و تبلیغات این کمپانی نیز جذاب و دیدنی است. بی‌ام‌دبلیو در یکی از آخرین ویدئوهای خود، خودروی M4 را روی پیست طراحی شده در عرشه‌ی ناو هواپیمابر، به غرش درآورده است.
تبلیغات

 خطوط خشن و جذاب بدنه و چراغ‌های دوقلوی آرمیده در کنار جلو پنجره‌ی کُلیوی شکل، نشانه‌های هیولای باواریا است. خودروساز آلمانی با انتشار ویدئویی قدرت خودروی M4 خود را در پیستی که روی عرشه‌ی یک ناو هواپیمابر قرار گرفته، نمایش می‌دهد. هرچند هنوز بی‌ام‌دبلیو ضبط این ویدئو و به نوعی واقعی بودن این تصاویر را تایید نکرده، اما باید به زیبا بودن این آگهی ویدئوی اعتراف کرد.  خودروی مورد استفاده در این ویدئو یک دستگاه بی‌ام‌دبلیو M4 با پیشرانه‌ی ۴۵۰ اسب بخار است.

بی‌ام‌دبلیو سری ۴ را در سال ۲۰۱۲ میلادی و برای جایگزینی با سری ۳ کوپه و کانورتیبل معرفی کرد. این کمپانی آلمانی نیز همچون مرسدس‌بنز، دارای بخشی برای تیونینگ خودورها است. در صورتی که یکی از مدل‌های بی‌ام‌دبلیو زیر تیغ جراحی متخصصان تیونینگ این خودروساز قرار گیرد، حرف M به ابتدای شماره‌ی سری خودرو اضافه می‌شود. M4 مورد آزمایش از یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری توئین توربو بهره گرفته است. بی‌ام‌دبلیو در این خودرو از جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی M-DCT بهره برده که ماحصل آن دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۳.۹ ثانیه است. وزن کلی این خودرو ۱٫۵۰۰ کیلوگرم است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات