طرح مفهومی گلکسی اس 6 با ضخامتی کم و بدنه‌ای زیبا

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که از هم‌اکنون می‌توانیم برخی از مشخصات گلکسی نوت ۵ را حدس بزنیم، اما هنوز هیچ ایده‌ای در مورد گلکسی اس ۶، پرچم‌دار جدید فصل بهار سامسونگ، نداریم.
تبلیغات

شنیده‌ها از طراحی مجدد و به صورت کلی ساختاری جدید از ظاهر گلکسی‌های کنونی در مورد این نسل از پرچم‌دار سری اس سامسونگ حکایت دارند. اما به واقع این طراحی و ظاهر جدید به چه شکل خواهد بود و از حالا چگونه باید آن را خیال‌پردازی کنیم؟

Samsung-Galaxy-S6-design-concept 4

یک طراح، نمونه‌ای مفهومی از گلکسی اس ۶ کشیده و آن را تلفنی همراه با ضخامتی بسیار کم در حد ۶.۷ میلی‌متر، طراحی جدید و بدنه‌ای پوشیده از لباس فلز و شیشه تصور کرده که در کناره‌های آن به استیل مزین شده است.

Samsung-Galaxy-S6-design-concept 1

در هر حال، گفته می‌شود گلکسی اس ۶ از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون 810، اسپیکر‌های استریو و ۲۰ مگاپیکسل دوربین با تکنولوژی ISO بهره می‌برد. تقریبا می‌توان از دوربین پیشرفته‌تر از نوت ۴ این دستگاه و پردازنده اسنپدراگون 810 آن اطمینان داشت.

Samsung-Galaxy-S6-design-concept 5

بیشترین کنجکاوی ما درباره طراحی نهایی این دستگاه و همچنین صفحه نمایشش است که برخی شایعات می‌گویند سامسونگ از نمایشگری استفاده خواهد کرد که در دو سوی اس ۶ خمیده شده است. اما این شایعات بیشتر بوی شوق زیاد برای این دستگاه را می‌دهند و حسابی بیشتر از یک شایعه را نمی‌توان بر روی آن‌ها باز کرد. تصاویر بیشتر و یک ویدیو را از این طراحی مفهومی در ادامه مشاهده کنید:

Samsung-Galaxy-S6-design-concept 3
Samsung-Galaxy-S6-design-concept 2
Samsung-Galaxy-S6-design-concept 6

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات