PS4 Remote Play برای گوشی‌های پرچمدار سونی بروزرسانی شد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
مطالعه 4 دقیقه
با بروزرسانی نرم‌افزاری PS4 Remote Play، ‏صدای Hi-Res،‏ برنامه‌های جدید دوربین اجتماعی هوشمند و قابلیت‌های بیشتری برای Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet سونی ارائه شده است.
تبلیغات

فردریک اکسترند، رئیس برنامه‌ریزی مجموعه نرم‌افزاری PS4 Remote Play می‌گوید:

تازه‌ترین بروزرسانی نرم‌افزاری ما (بر اساس اندروید نسخهٔ ۴.۴.۴ کیت‌کت) برای Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet از امروز منتشر می‌شود. تیم نرم‌افزاری ما برای این به‌روزرسانی تلاش زیادی کرده و از اینکه اکنون می‌توانیم دربارهٔ قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده و موارد بهبود یافته با شما صحبت کنیم، بسیار خشنودیم. بخشی از هدف ما نه تنها ارائه یک سخت‌افزار ممتاز است بلکه ارائه بهترین تجربه‌های Sony، برنامه‌های داخلی و بسته‌های محتوا در دستور کارمان قرار دارد.

در ادامه دلایل تجدید این تمرکز و قابلیت‌هایی که از این طریق ارائه می‌شود را از زبان فردریک اکسترند می‌خوانید:

از زمان رونمایی اولیه در IFA، استقبال از PS4 Remote Play روی سری Xperia Z3 شگفت انگیز بود. در ابتدا قصد داشتیم تا اوایل سال 2015 برای گسترش این تجربه به کاربران اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت صبر کنیم. اما با ارائهٔ PS4 Remote Play برای سری Xperia Z3، اکنون ‏ Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet هم امکان سازگاری کامل با کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK 4 برای پشتیبانی از PS4 Remote Play را دارند. از این دستگاه می‌توان به عنوان نمایشگر از راه دور برای اتصال و کنترل بازی‌ها روی PlayStation 4. PS4 Remote Play و نیز PlayStation Vita و PlayStation TV که از ۱۴ نوامبر در اروپا ارائه می‌شود استفاده کرد. اما سری محصولات Xperia تنها گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی هستند که امکان سازگاری کامل با PS4 Remote Play دارند.

در این بروزرسانی، گوشی‌های Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet علاوه بر بازپخش صدا با وضوح بالا از طریق USB، ‏از پخش صدا توسط جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، صدای با وضوح بالا، هم برای فایل‌های PCM و هم DSD برخوردار خواهد بود. همچنین برنامهٔ WALKMAN فناوری DSEE HX متعلق به Sony را که صدای MP3، ‏ AAC را ارتقا می‌دهد، ارائه می‌کند و با این کار تجربه‌ای را که برخی اوقات در فشرده‌سازی توسط این فرمت ها از دست می‌رود، بازیابی می‌کند. چون عملکرد صوتی هدفون‌ها تا حدی با یکدیگر متفاوت است، Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet اکنون این امکان را فراهم می‌کند تا تنظیمات بهینه شده برای هدست‌های گوناگون Sony را انتخاب کنید.

سونی

در طول سال گذشته برای ساخت مجموعهٔ دوربین اجتماعی هوشمندمان از نظر ایجاد غنی‌ترین اکوسیستم با طیفی از تجربه‌های مفید، حرفه‌ای و سرگرم‌کننده هم داخل شرکت و هم با مشارکت شرکایمان، سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داده‌ایم. با این به‌روزرسانی کاربران Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet می‌توانند از تازه‌ترین و عالی‌ترین برنامه‌های دوربین Xperia؛ Sound Photo؛ جلوهٔ ‏واقعیت‌افزودهٔ سرگرم‌کننده؛ Multi Camera و Face In لذت ببرند.

این به‌روزرسانی شامل تازه‌ترین نسخه‌ی حالت Battery STAMINA است؛ و حالت Ultra STAMINA که برخی عملکردهای گوشی را محدود می‌کند، زمان استفادهٔ بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با شارژ کامل، Xperia Z2 در حالت Ultra STAMINA بیش از یک هفته در حال آماده‌ به‌کار دوام می‌آورد.

این به‌روزرسانی همچنین برخی از بهترین ویژگی‌های انحصاری ما را ارائه می‌کند. تنظیم سریع به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر از هر زمانی شخصی‌سازی کنید. چرخش هوشمند نمایشگر به‌طور خودکار شیوه‌ای که دستگاه را نگه‌داشته‌اید تشخیص داده و نمایشگر را می‌چرخاند و با این کار از چرخش‌های ناخواسته مانند زمانی که روی مبل دراز کشیده‌اید و در حال وبگردی هستید، جلوگیری می‌کند و «ضبط صفحه» اجازه می‌دهد از کارهایی که بر روی صفحه‌نمایش انجام می‌دهید، فیلم ویدیویی بگیرید. این کار را مانند حالت عادی در دست گرفتن تلفن انجام می‌دهید و برای شروع کافیست دکمهٔ روشن/خاموش را به مدت طولانی بفشارید، گزینهٔ «ضبط صفحه» را انتخاب کنید و تلفن شروع به ضبط هرآنچه که بر روی صفحه انجام می‌دهید، می‌کند. این قابلیت برای نمایش دادن برخی قابلیت‌ها، ثبت امتیازات بالا یا حتی بازی با استفاده از PS4 Remote Play، ایده‌ال است.

Xperia Z2 و Xperia Z2 Tablet با همهٔ لوازم جانبی پوشیدنی SmartWear ما و همچنین Lifelog سازگار هستند ولی اکنون می‌توان علاوه بر کارهای قبلی و به لطف قابلیت «قفل‌گشایی Bluetooth» قفل آن‌ها راهنگامی که در مجاورت SmartBand، ‏ SmartBand Talk یا SmartWatch 3 قرار می‌گیرند، گشود. و این همه چیز نیست. این قابلیت همچنین با همهٔ لوازم جانبی و هدست‌های Bluetooth ما هم کار می‌کند. کافی است در منوی «تنظیمات- امنیت» آن را تنظیم کنید و کلید روشن/خاموش را بفشارید و هنگامی وسیله جانبی در نزدیکی تلفن قرار گیرد تلفن قفل تلفن باز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات