آخرین نظرسنجی‌ها: نوجوانان بیشتر از همیشه عاشق آیفون‌ هستند و از فیس‌بوک بسیار کمتر استفاده می‌کنند

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
بیشتر نوجوانان می‌گویند تلفن بعدی که خواهند خرید آیفون است. آن‌ها به بهار تغییرات انقلابی که سپری شده توجهی ندارند و فقط دوست دارند آیفون‌های بیشتری داشته باشند. در آوریل گذشته و در یک نظرسنجی گفته شد که نوجوانان آیفون‌ها را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارند و استفاده آن‌ها از فیس‌بوک بسیار کمتر از گذشته شده است. این گزارش این بار با درصد‌ اطمینان بیشتری تایید شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

۷۳ درصد از نوجوانان در نظرسنجی که انجام شده گفته‌اند که تلفن بعدی آن‌ها آیفون خواهد بود. این ۷۲۰۰ نوجوانان که در نظر سنجی شرکت کرده‌اند، دارای سن متوسط ۱۶ سال بوده‌اند. این مقدار از ۶۷ درصدی که در گزارش ماه آوریل منتشر شده بود، بسیار بیشتر شده و همین موضوع مهر تاییدی است بر اقبال بیشتر آن‌ها به آیفون‌های جدید اپل. البته این ۶۷ درصد در ماه آوریل گفته‌اند که تلفنی که هم‌اکنون در اختیار دارند هم آیفون است!

در این میان تنها ۱۹ درصد از آیفون‌های جدید خوشحال نیستند و می‌گویند تلفن بعدی آن‌ها اندرویدی است. این افراد در نظر سنجی ماه آوریل ۲۴ درصد بوده‌اند که به نظر می‌رسد اپل توانسته نظرشان را به سمت خود برگرداند.

teensurveyfall2014

در بخش تبلت‌ها اوضاع بسیار متفاوت است و آیپد‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. در واقع بسیاری از نوجوانان در نظرسنجی صورت گرفته تبلت/لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت را دوست دارند. ۱۰ درصد از آن‌ها گفته‌اند که هم‌اکنون یک تبلت ویندوزی دارند و ۱۹ درصد دیگر نیز تبلت بعدی خود را تبلتی از شرکت مایکروسافت و با سیستم عامل ویندوز انتخاب کرده‌اند. در واقع در این بخش شور و علاقه بیشتری برای خرید تبلت‌های ویندوزی تا تبلت‌های اندروید یا آیپد‌های اپل وجود دارد.

اما ساعت اپل با چه استقبالی از جانب نوجوانان رو به رو خواهد شد؟ در ماه آوریل ۱۷ درصد گفته‌اند ساعت اپل با بهای ۳۵۰ دلار را خریداری خواهند کرد اما در نظرسنجی جدید این مقدار به ۱۶ درصد رسیده است.

social-network

نظر نوجوان‌ها درباره شبکه‌های اجتماعی چه تغییری کرده است؟ به نظر می‌رسد تعهد آن‌ها نسبت به بروز بودن در شبکه‌های اجتماعی بیشتر به سمت اینستگرام گرایش پیدا کرده است. اما نکته خیره‌کننده اینجاست که انگار فیس‌بوک از زندگی بیشتر آن‌ها در حال ناپدید شدن است. در ماه آوریل ۷۲ درصد گفته‌اند که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، اما اکنون تنها ۴۵ درصد در این شبکه اجتماعی فعال هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات