Battlefield 4 Premium Edition برای همه‌ی پلتفرم‌ها به غیر از ایکس‌باکس 360 عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شوتر اول شخص نظامی شرکت EA Games بالاخره دارای نسخه‌ای تکمیلی شد و این شرکت اعلام کرد در تاریخ ۲۹ مهر سال جاری، نسخه‌ی Premium عنوان Battlefield 4 برای همه‌ی پلتفرم‌های نسل هفتم و هشتم و هم‌چنین رایانه‌های شخصی به غیر از ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شرکت EA دلیل عدم عرضه‌ی این نسخه از بازی را برای کنسول نسل هفتمی مایکروسافت، محدودیت‌های تکنیکی و سخت‌افزاری ذکر کرد.

نسخه‌ی پریمیوم که ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت، دارای اشتراک پریمیوم برای کاربران است که در حالت معمول ۵۰ دلار قیمت دارد. علاوه بر آن، تمام پنج محتوای اضافه‌ی بازی به نام‌های Second Assault, China Rising, Naval Strike, Dragon's Teeth و Final Stand که در طول یک سال گذشته برای بازی منتشر شده‌اند در یک دیسک قرار گرفته‌اند. هم‌چنین کسانی که این نسخه را خریداری کنند دارای بهترین موقعیت و اولویت در سرورهای آنلاین خواهند شد. 12 Battlepack طلایی در داخل بازی و تعداد زیادی لباس و موارد جانبی برای شخصی‌سازی به صورت انحصاری در اختیار خریداران نسخه‌ی پریمیوم قرار خواهد گرفت.

exp-plus-base

سابقا قرار بود که روز ۲۹ مهر ماه، تاریخ عرضه‌ی بازی جدید این شرکت به نام Battlefield Hardline باشد اما ناشر بازی ترجیح داد تا بازی را تا سال ۲۰۱۵ به تاخیر بیاندازد و حال نسخه‌ی کاملی از بازی Battlefield 4 را در این تاریخ منتشر خواهد کرد.

با این‌که عنوان Battlefield 4 سال گذشته جزو شوترهای موفق بود، اما مشکلاتی مانند باگ‌های ریز و درشت و هم‌چنین اشکالات سروری، سبب شد تا اعتراضاتی نسبت به این بازی صورت بگیرد. دیوید سیرلند، تهیه‌کننده‌ی استودیو دایس در مصاحبه‌ی خود با گیم‌اسپات، راجب این قضیه توضیح داد که این اشکالات پیاپی بدون شک باعث شده تا اعتماد کاربران به ما کم شود اما ما حرکتی رو به جلو داشته‌ایم و قول می‌دهیم که چنین مشکلاتی دیگر روی ندهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات