یاهو در پی خرید سرویس پیام‌رسان Snapchat است

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
به گزارش وال‌ استریت ژورنال، شرکت یاهو پس از تصاحب تامبلر به سرویس Snapchat چشم دوخته است. این شرکت قصد دارد سرویس جوان دیگری را به مالکیت خود درآورد و مشغول به سرمایه‌گذاری در آن شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یاهو به تازگی از شرکت فروش آنلاین Alibaba توانسته درآمدی بدست آورد و به نظر می‌رسد با همین درآمد قصد خرید شرکت دیگری دارد. به گفته منابع وال استریت ژورنال، یاهو در حال صحبت با مدیران Snapchat است تا بتواند این شرکت را با ارزش ۱۰ میلیارد دلار خریداری کند. مقدار پولی که یاهو برای خرید اسنپ‌چت قصد هزینه دارد تقریبا ۹ برابر ارزشی است که با آن تامبلر را تصاحب کرده است.

ممکن است یاهو با سرمایه گذاری برای Snapchat می‌خواهد موفقیت خود با شرکت Alibaba را البته در مقیاسی کوچکتر تکرار کند. شرکت یاهو در سال ۲۰۰۵ با پرداخت ۱ میلیارد دلار توانست این کمپانی چینی را بخرد و حالا این شرکت به ارزش چند ده میلیارد دلاری خود رسیده است. اسنپ‌چت می‌تواند تبدیل به شریکی استراتژیک برای یاهو شود. چرا که این شرکت توانسته با راه‌های جدید و عرضه محتوا‌های خاص و متنوع در دنیای موبایل خود را مطرح کند.

در گزارشی جداگانه گفته می‌شود یاهو در پی خرید استارت‌آپ‌های کوچک دیگر است و احتمالا اپلیکیشن MessageMe را در آینده‌ای نزدیک از آن خود خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات