نسخه‌ی ترنسفورمرز پرندگان خشمگین برای پلتفرم اندروید منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
استودیو Rovio و بازی محبوب آن‌ها، پرندگان خشمگین (Angry Birds) معرف حضور خیلی‌ها است. آخرین ساخته‌ی این استودیو خلاق از مجموعه‌ی پرندگان خشمگین، این بار با اِِلِمان‌های ربات‌های ترنسفورمرز که اخیرا قسمت چهارم نسخه‌ی سینمایی آن‌ها اکران شد، همراه شده و حالا برای پلتفرم اندروید به رایگان در دسترس است.
تبلیغات

شاید به این فکر می‌کنید که سبک بازی همانند گذشته است، یعنی پرتاب پرندگان به سوی دشمنان. اما بازی جدید این استودیو به سبک و سیاقی دیگر دنبال می‌شود. شما در نقش پرندگان خشمگین قرار می‌گیرید که به شکل شخصیت‌های ترنسفورمرز درآمده‌اند و مراحلی را به صورت ساید اسکرولینگ و شلیک به موانع و دشمنان طی می‌کنید. شخصیت بازی مانند عناوین Temple Run یا Danger Dash به صورت خودکار حرکت می‌کنند و وظیفه‌ی شما شلیک به خوک‌ها است. قابلیت‌هایی مانند تبدیل شدن به وسایل نقلیه و کمک خواستن از دوستان دیگرتان در بازی گنجانده شده است تا روند بازی متنوع‌تر شود.

یکی از مواردی که شاید آزاردهنده باشد، این است که میزان الماس‌های دریافتی برای باز کردن کاراکترهای جدید، سلاح و حتی انجام دوباره‌ی مراحل، بسیار کم است و اگر می‌خواهید با خیال راحت به بازی بپردازید، باید از سیستم پرداخت درون بازی استفاده کرده و با پول واقعی الماس خریداری کنید. اما در هر صورت، اگر به صورت مداوم بازی را انجام ندهید می‌توانید تا مدت‌ها با پرندگان خشمگینِ تبدیل‌ شونده مشغول باشید.

قابل ذکر است که این بازی برای پلتفرم iOS نیز در دسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات