مایکروسافت از دستبند سلامتی خود با نام Microsoft Band پرده برداشت

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
پیش از معرفی رسمی دستبند سلامتی مایکروسافت، این کمپانی اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن این گجت را به صورت اتفاقی بر روی وب‌سایت خود منتشر کرد. ساعاتی بعد، ردموندی‌ها با انتشار اسکرین‌شات‌های دیگر و اطلاعات بیشتر این خبر را تایید کردند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با دستبند هوشمند جالب مایکروسافت آشنا شوید.
تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت 9to5Mac منتشر کرده، به نظر می‌رسد که این دستبند مجهز به یک نمایشگر رنگی است و شما می‌توانید آن را با ویندوز، OS X یا گوشی هوشمند خود همگام کنید. مایکروسافت در اطلاعاتی که منتشر کرده، صریحا گفته که این گجت از پلتفرم‌های موبایل اندروید، iOS و ویندوز فون پشتیبانی می‌کند، اما پیش از آن هم می‌شد حدس زد که این گونه خواهد بود، چرا که اپلیکیشن‌های مربوط به آن در فروشگاه‌های پلی استور گوگل و اپ استور اپل قرار گرفته‌اند.

microsoft-band-3

در این اپلیکیشن می‌بینیم که برای این گجت از نام Microsoft Band استفاده شده که احتمالا نام رسمی آن باشد. مایکروسافت بند می‌تواند ضربان قلب، قدم‌ها، کالری سوزانده شده و الگوی خواب شما را تحت نظر بگیرد. می‌توانید اعلانات را از تلفن خود دریافت کرده و روی دستبند مشاهده کنید. این ابزار می‌تواند اطلاع‌رسانی‌های مربوط به ایمیل، تقویم، یادآورها، تماس ورودی، پیامک‌ها، فیسبوک، توییتر و اطلاعات مربوط به آب‌وهوا و اطلاعات اقتصادی را از تلفن دریافت کند.

microsoft-band-1
microsoft-band-2

همچنین گویا مایکروسافت ایده استفاده از دستبند برای پرداخت را با همکاری استارباکز کلید زده و آن را به صورت آزمایشی با همکاری استارباکز راه‌اندازی کرده است. وقتی به یک فروشگاه استارباکس می‌روید برای پرداخت پول قهوه، کافی است بارکد کارت استارباکس را به جای تلفن به دستبند خود نشان دهید.

band

در ادامه می‌توانید مشخصات این محصول که توسط خود مایکروسافت منتشر شده را مشاهده کنید:

  • مایکروسافت بند در سه اندازه متنوع و از روز پنجشنبه با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.
  • با آن می‌توانید صورت حساب استارباکس خود را پرداخت کنید و به همراه آن یک کارت هدیه ۵ دلاری استارباکز ارائه می‌شود.
  • با ویندوز فون 8.1، اندروید 4.3 و 4.4 و iOS 7 & 8 سازگار است.
  • وزن آن 60 گرم است.
  • ضد تعریق است، اما ضدآب نیست.

 انگجت هم گزارش داده که این دستبند هوشمند مجهز به ۱۰ نوع سنسور متنوع است که علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، می‌تواند میزان اشعه فرابنفش آفتاب و حتی سطح استرس شما را نیز اندازه‌گیری کند. همچنین به دلیل استفاده از سنسور GPS در آن، می‌تواند بدون نیاز به تلفن هم مسیر شما را ردیابی کرده و گام‌هایتان را بشمارد، تا هر وقت به تلفن متصل شد، اطلاعات با آن همگامسازی شود. گفته می‌شود که این گجت می‌تواند با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد شما را همراهی کند.

microsoft-band-4
microsoft-band-5

در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت بند را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

به نظر می‌رسد زنگ خطر برای کمپانی‌های سازنده دستبندهای سلامتی مثل Jawbone و Fitbit به صدا در آمده است. نظر شما درباره محصول جدید مایکروسافت چیست؟ آیا این محصول نظر شما را به خود جلب کرده است؟

منابعTechcrunch Engadgetلینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات