Dying Light برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه نخواهد شد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
TechLand، استودیو سازنده‌ی عنوان شوتر اول شخص جهان باز و زامبی محور Dying Light در بیانیه‌ای، رسما اعلام کرد ساخت و توسعه‌ی نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این عنوان به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری کنسول‌های نسل هفتم کنسل شد.
تبلیغات

عنوان Dying light اثری دیگر از استودیو سازنده‌ی بازی‌های معروف Dead island است که سابقا عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم تأیید شده بود، اما حال این استودیو در صفحه‌ی فیسبوک خود، خبر از کنسل شدن نسخه‌های نسل هفتمی این عنوان را به‌علت عدم کشش سخت‌افزاری کنسول‌های قدیمی اعلام کرد. Dying Light حال فقط روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

قسمت‌هایی از این اطلاعیه به شرح زیر است:

به‌طور خلاصه و ساده بخواهیم مسئله را باز کنیم، باید بگوییم که کنسول‌های قدیمی توانایی اجرای بازی ما را ندارند. ازآنجاکه علاقه‌ی زیادی داریم تا مخاطبان ما، تجربه‌ای تمام و کمال از محصولمان داشته باشند و محدودیتی را پیش‌روی خود نبینند، ما Dying Light را فقط روی سه پلتفرم فدرتمند حال حاضر دنیا عرضه خواهیم کرد. تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های پیشرفته‌ای که ما در بازی جدید به کار برده‌ایم، تجربه‌ای حقیقی از نسل بعد را تداعی خواهد کرد که این امر سبب شد تا کنسول‌های قدیمی قادر به بارگذاری و اجرای این محصول نباشند. برای مثال، در یک صحنه‌ی بازی شاید بیش از ۲۰۰ هزار شئ وجود داشته باشد که به نمایش درآوردن این مقدار فقط از پس پلتفرم‌های نسل حاضر بر می‌آید. تکنولوژی نورپردازی شئ‌ گرا یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند حتی سخت‌افزار سیستم‌های حال حاضر را به چالش بکشد.
Dying-Light-low size

Dying Light حول محور آخرالزمانی زامبی‌زده دنبال می‌شود و بازیکنان می‌توانند در این دنیا، به مبارزه علیه زامبی‌ها و همچنین بازماندگان دیگر بر سر منابع حیاتی بپردازند. از موارد قابل تحسین این عنوان، استفاده از حرکات پارکور و اکشنی سرعتی است که گیم‌پلی بازی را متنوع و هیجان‌انگیز خواهد کرد.

این عنوان در تاریخ ۷ بهمن ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات