Battlefield 5 سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد؟

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با این‌که هنوز شرکت EA Games هیچ رونمایی از قسمت پنجم سری بازی‌های تیراندازی اول شخص نظامی بتلفیلد صورت نداده است، اما مرجع آنالیز و آمارگیری Stern Agee معتقد است که تا سال ۲۰۱۶ باید برای انتشار این عنوان صبر کنیم.
تبلیغات

طبق گزارش این مرجع، شرکت EA Games در حال آماده سازی Battlefield 5 برای عرضه در سال آینده‌ی میلادی بوده است، اما به چند دلیل بسیار مهم، تاریخ انتشار این عنوان را یک سال به عقب انداخت. دلیل اول، عرضه‌ی بازی دیگر از این سری به نام Battlefield: Hardline است که قرار بود در سال جاری میلادی منتشر شود اما بنابه دلایل فنی، عرضه‌ی این محصول به سال آینده‌ی میلادی موکول شد. ظاهرا EA تمایل زیادی به عرضه‌ی دو بازی از سری بتلفیلد در یک سال ندارد و به همین خاطر، نسخه‌ی پنجم این سری را به سال ۲۰۱۶ منتقل کرد.

دلیل دوم، عرضه‌ی بازی تیراندازی دیگر این شرکت به نام starwars: Battlefront است که برای تابستان سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است. مطمئنا EA Games نیاز دارد تا این بازی جدید بیشتر دیده شود و به همین سبب، انتشار بتلفیلد ۵ را به تاخیر انداخته است.

سری بتلفیلد همیشه به صورت دو سال یک‌ بار عرضه شده است و اگر این گزارش صحت داشته باشد، شاید برای اولین بار شاهد عرضه‌ی سالانه‌ی این عنوان باشیم. شعبه‌ی سوئد استودیو دایس به صورت تمام وقت درحال کار بر روی بازی Battlefront است و شعبه‌ی لس آنجلس این استودیو ‌ در ساخت این عنوان همکاری دارد. بازی hardline از سری بتلفیلد ‌ توسط استودیوی Visceral که سابقا مجموعه‌ی Dead Space را تولید می‌کرد، در دست ساخت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات