آمازون Fire TV Stick را با قیمت 39 دلار برای رقابت با کروم‌کست گوگل معرفی کرد

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
امروز کمپانی آمازون از دانگل مخصوص استریم ویدئوی خود با نام Fire TV Stick پرده برداشت که قیمتی برابر ۳۹ دلار دارد و برای رقابت با کروم‌کست گوگل وارد میان شده است. این محصول از ۱۹ نوامبر یعنی ۲۸ آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

Fire TV Stick آمازون را می‌توان هم‌‌اکنون پیش خرید کرد و همانطور که گفتیم محصول از ۲۸ آبان ماه در دسترس خواهد بود. آمازون مدعی است که Fire TV Stick بهترین و قوی‌ترین نمونه‌ی موجود در بازار است و با توجه به مشخصات این دانگل می‌توان ادعای آمازون را به حق خواند. این دانگل را می‌توان با اتصال به پورت HDMI نمایشگر، مورد استفاده قرار داد.

مهم‌ترین قابلیت محصول آمازون قابلیت استفاده از آن بدون نیاز به یک گجت دیگر است، چراکه Fire TV Stick به همراه یک ریموت کنترل عرضه می‌شود و این محصول دارای اینترفیس اختصاصی است. در حالی که کروم‌کست را باید با استفاده از یک تلفن‌هوشمند مورد استفاده قرار داد. Fire TV Stick در مقایسه با کروم‌کست گوگل ۴ دلار گران‌تر است، اما آمازون اعلام کرده که به کاربرانی که بسته‌ی ۹۹ دلاری اشتراک سالیانه‌ی این استیک را خریداری کنند، ۲۰ دلار تخفیف خواهد داد.

مشخصات فنی Fire TV Stick شامل موارد زیر است:

  • پردازنده‌ی دو هسته‌ای
  • ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • قابلیت پخش ویدئو با رزولوشن 1080p
  • صدای دالبی دیجیتال ساراند
  • وای‌-فای دو کاناله

آمازون اعلام کرده که با استفاده از این دانگل می‌توان تمامی قابلیت‌های Fire TV را در اختیار داشت؛ از طریق Fire TV Stick می‌توان به طیف وسیعی از کانال‌های اینترنتی دسترسی پیدا کرد که از جمله‌ی آن باید به Netflix، Hulu Plus، Watch ESPN، NBA GAme Time، Spotify، pandora و شماری دیگر از سرویس‌های نام آشنای دیگر اشاره کرد؛ همچنین این دانگل قادر است، بازی‌های متنوعی را اجرا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات