اپلیکیشن ایمیل یاهو از این پس دستیار شخصی شما برای رسیدگی به رویدادها خواهد بود

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
یاهو امروز سرویس اعلان سفرها و رویدادها را برای اپلیکیشن کلاینت ایمیل خود یعنی Yahoo Mail ارائه خواهد کرد. مریسا میر مدیرعامل یاهو در مراسم گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که از این پس شاهد افزوده شدن قابلیت‌های سفارشی بیشتری به اپلیکیشن‌های این شرکت خواهیم بود تا کاربران هر یک تجربه‌ی منحصر بفرد و کاملی از این ابزارها داشته باشند.
تبلیغات

 یاهو هم‌اکنون تلاش خود را برای سفارشی کردن نتایج و قابلیت‌های موتور جستجوی این شرکت آغاز کرده است. مریسا میر برای نمونه به قابلیتی اشاره می‌کند که بر اساس آن با جستجوی نام فرودگاه، جزئیات سفر پیش رو نظیر مسیر و مشخصات پرواز از اکانت ایمیل شخص استخراج شده و در نتیجه‌ی جستجو نمایش داده خواهد شد.

بروزرسانی اعمال شده بر سرویس ایمیل یاهو نیز به شیوه‌ی مشابهی عمل می‌کند. بر این اساس بخش جدید Today هرآنچه شخص برای امروز برنامه‌ریزی کرده را به وی نشان خواهد داد. ضربه زدن بر روی یک رویداد جزئیات آن را نمایان خواهد کرد و در صورتی که این رویداد یک سفر هوایی باشد سرویس یاهو میل به شما اطلاع خواهد داد که آیا این پرواز با تاخیر روبرو شده یا خیر. حتی کاربر از همین صفحه‌ی رویدادها قادر خواهد بود با فرودگاه تماس گرفته و به دریافت اطلاعات بپردازد.

tumblr inline nduzz2yjnk1qhxx5s

به محض فرود آمدن در موقعیت جغرافیایی جدید، YMail به ارائه‌ی پیشنهاداتی در خصوص رستوران‌ها و مکان‌های اقامت خواهد پرداخت که با کمک سرویس Yelp بدست آمده‌اند. در صورتی که رویداد مربوطه از طریق سرویس‌های Evite ،Eventbrite یا Ticketmaster ارسال شده باشد، این برنامه مسیر حرکت به سمت محل برگزاری رویداد را به شما نمایش خواهد داد.

سرویس ایمیل جدید یاهو تلاش دارد دست همانند گوگل ناو روال زندگی کاربران را درست بر اساس نیازهای آن‌ها تشخیص داده و به تسهیل روند آن بپردازد. ویژگی‌های نظیر این قابلیت به کاربران نشان می‌دهد که استفاده از تمام محصولات یاهو می‌تواند همبسنگی و یکپارچگی مورد نیاز برای سرویس‌دهی بهتر را برای آن‌ها فراهم کند. برای نمونه مشخص است که استفاده‌ی همزمان از سرویس جستجو در کنار ایمیل یاهو، موجب می‌شود این خدمات ضمن جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از کاربر، نتایج مناسب‌تری را ارائه کنند.

صد البته یاهو تنها شرکتی نیست که در این مسیر قدم برمی‌دارد. گوگل همین امروز از سرویس و اپلیکیشن Inbox پرده برداشت که به کاربران در سامان‌دهی ایمیل‌ها کمک شایانی خواهد کرد. هرچند عملکردهای این دو سرویس به گونه‌ای متفاوت ساختاردهی شده اما مفهوم کلی کاملا مشابه است. کاربران باید در آینده منتظر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های سفارشی بیشتری باشند که بر اساس نیازها و برنامه‌های آن‌ها توسعه‌ داده شده است.

به نظر می‌رسد یاهو سرانجام خود را برای چیدن میوه‌ی تلاش‌ها و خرید‌های یکی دو سال گذشته آماده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات