آیپد مینی 3 معرفی شد: سنسور اثر انگشت و پردازنده قدیمی A7

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
نسل سوم آیپد‌های کوچک اندام اپل معرفی شدند. حدس‌ها درست از آب درآمد و اپل آیپد‌های جدید را به سنسور اثر انگشت‌خوان، رنگ‌های جدید و دوربین پیشرفته‌تر مجهز کرده است.اپل از دو آیپد ۹.۷ اینچی و ۷.۹ اینچی با دو نام آیپد ایر ۲ و آیپد مینی ۳ رونمایی کرد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با آیپد مینی ۳ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نام این تبلت تغییری نکرد و بر خلاف شایعاتی که پیش از این گفته می‌شد آیپد مینی ۳ با نام آیپد ایر مینی خوانده خواهد شد، اپل نسل سوم از آیپد‌های کوچکتر را همان آیپد مینی ۳ صدا می‌زند. این تبلت جدید ۷.۹ اینچی به صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت رتینا، سنسور اثر انگشت تاچ آیدی و رنگ جدید طلایی مجهز شده است.

آیپد مینی ۳ را به راحتی می‌توانیم بردار کوچکتر آیپد ایر ۲ بدانیم چرا که بسیاری از ویژگی‌ها در هر دو تبلت موجودند. اپل امسال سعی کرده آیپد مینی نسل سوم را به مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده مجهز کند. رزولوشن صفحه نمایش هر دو دستگاه برابر با 2048 در 1536 است و باتری آن‌ها مدت زمان مساوی را دوام می‌آورد اما اینطور که پیدا است اپل به طرز عجیبی در این آیپد از پردازنده قدیمی A7 استفاده کرده است. شاید همین دلیلی باشد که اپل زیاد درباره این تبلت صحبتی نکرد.

ipad-mini-3-1

سال پیش اپل در آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا همان مشخصات برادر بزرگتر یعنی آیپد ایر را به کار برد. اما امسال به نظر می‌رسداین رویه دنبال نشده است چرا که به جز سنسور تاچ آیدی و باتری چیزی تغییر نکرده است.

شاید اکنون خریداران و مصرف کنندگان نیز یک گزینه جانشین برای آیپد مینی داشته باشند و آن آیفون ۶ پلاس است. گوشی هوشمندی که ۵.۵ اینچ صفحه نمایش دارد و شاید تبدیل به رقیبی برای فروش نسخه مینی آیپد‌های اپل شود. در هر حال آیپد مینی ۳ در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری فضایی و با شروع قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل وای‌فای بزودی عرضه خواهد شد. به گفته اپل پیش خرید این محصول از فردا و عرضه آن از اواخر هفته آینده شروع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات