بانجی: ۳.۲ میلیون کاربر روزانه در حال انجام بازی Destiny هستند

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
یک ماه از عرضه‌ی پرهزینه‌ترین بازی ویدیویی تاریخ به نام Destiny می‌گذرد و ظاهرا سازندگان آن از روند رو به رشد محصول‌شان بسیار راضی هستند. بر اساس اعلام استودیو بانجی، این عنوان روزانه میزبان بیش از ۳.۲ میلیون کاربر است که رقمی حیرت‌آور در نوع خود محسوب می‌شود.
تبلیغات

استودیو بانجی و شرکت اکتیویژن روزهای بسیار خوبی را پس از عرضه‌ی عنوان ۵۰۰ میلیون دلاری Destiny می‌گذرانند، چرا که هم‌اکنون این بازی راه پیشرفت و رشد خود را سپری می‌کند و استودیو بانجی در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده که Destiny به طور روزانه توسط ۳.۲ میلیون کاربر در حال اجرا شدن است. کاربران به طور میانگین ۳ ساعت در روز را صرف انجام فصل‌های بازی می‌کنند و هم‌چنین بانجی اعلام کرد کاربران به طور میانگین ۱.۸ بار در روز به بازی وصل می‌شوند که این رقم در کل به ۲۰.۹ بار می‌رسد.

بانجی برای واضح کردن وسعت و استقبالی که کاربران از این بازی کرده‌اند، مقایسه‌ای با محصولات قبلی خود مانند Halo 3 و Halo Reach داشتند و اظهار کردند که محصول جدیدشان در مقایسه با بازی‌های قبلیشان در بازه‌ی زمانی مشابه، بازخورد بالاتری را داشته است.

البته این مقایسه‌ی بانجی مقداری غیرمنطقی به نظر می‌رسد چرا که بازی‌هایی مانند Halo 3 و Halo Reach تنها بر روی یک پلتفرم عرضه شده بودند و هم‌چنین دارای بخش مرحله‌ای آفلاین نیز بودند که در این صورت به طور دقیق مشخص نمی‌شد که چند نفر در حال اجرای بازی هستند.

سازندگان این بازی در انتها افزودند:

بازخوردهای شما(کاربرها) و پیشنهاداتی که در مورد بازی داشتید، توانست به ما کمک‌های شایانی برای بهینه‌سازی بازی در طول یک ماه اخیر کند. پیشرو بودن با یک محصول جدید کار آسانی نیست. ما پس از مشاهده‌ی اعداد و ارقام به دست آمده و استقبالی که شده، پی به این بردیم که تمام این مسیر طولانی که طی کردیم و هنوز هم درحال طی کردنش هستیم، کاملا ارزشش را دارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات