اپل در حال آماده‌سازی دومین فروشگاه رسمی خود در ترکیه است

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اپل از گشایش اولین فروشگاه رسمی خود در ترکیه بسیار راضی است، چراکه انتشار تصاویر از مرکز خریدی در استانبول نشان از این دارد که اپل درصدد افتتاح دومین فروشگاه رسمی محصولات خود در ترکیه است. اپل ۱۶ فروردین ماه سال جاری اولین فروشگاه خود را در زُرلوسنتر استانبول افتتاح کرد که معماری آن مشابه فروشگاه اپل در نیویورک است.
تبلیغات

اولین فروشگاه اپل در استانبول در سمت اروپایی این شهر قرار دارد، حال آنکه اپل دومین فروشگاه خود را در سمت آسیایی این شهر افتتاح خواهد کرد. دومین فروشگاه اپل در مرکز خریدی با نام آکاسیا در قسمت آسیایی آغاز به کار خواهد کرد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید این فروشگاه در حال آماده‌سازی است و بنابر گزارش ShiftDelete احتمالا تا پایان سال جاری میلادی شاهد آغاز به کار این فروشگاه خواهیم بود.

AppleStore 1

برخی از شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی دو فروشگاه دیگر را نیز در این کشور افتتاح خواهد کرد و مجموع فروشگاه‌های اپل در ترکیه به ۴ عدد خواهد رسید. دولت ترکیه روابط خوبی با کمپانی اپل دارد و این کشور در برنامه‌ی آموزشی خود که در مدارس سراسر کشور به اجرا گذاشته شده، آیپد‌های اپل را در حوزه‌ی آموزشی به‌کار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات