تصاویر سنسور اثرانگشت، بورد اصلی و پنل جلوی آیپد ایر 2 منتشر شد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
وب‌سایت Apple.club.tw تصاویر جدیدی را منتسب به ایپدایر ۲ اپل منتشر کرده است که شامل ماژول‌های مختلف سخت‌افزاری این تبلت شامل بورد اصلی، کلید Home به‌همراه کابل، پنل جلویی و کلید تنظیم صدا است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

حلقه‌ی کلید Home به‌همراه کابل آن دارای حفره‌ای خالی است که به‌نظر می‌رسد باید جای سنسور اثرانگشت باشد. براساس شایعات مختلفی که به ارائه‌ی اطلاعاتی در مورد آیپد ایر ۲ اپل پرداخته‌اند، نسل جدید اپل از وجود سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد که تصاویر منتشر شده را در صورت صحت می‌توان گواهی بر این ادعا خواند.

iPadAir 1

تصویر منتسب به بورد اصلی این تبلت نیز گویای قرارگیری تراشه‌ی A8 اپل در کنار حافظه‌ی رم است. هنوز مشخص نیست که آیا این تراشه با فرکانس کاری بالاتری با آیپد ایر ۲ همراه خواهد شد یا شاهد بکارگیری تراشه‌ی A8 همچون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس خواهیم بود. البته باید به این نکته اشاره کرد که یکی از کاربران با بزرگ‌نمایی تصویر مربوط به بورد اصلی، مدعی شده که عبارت A8x روی این تراشه ثبت شده است. در صورتی که نگاهی به تصایور بورد اصلی آیپد ایر داشته باشید، تفاوت‌هایی را در چینش ماژول‌ها روی این بورد که منتسب به آیپد ایر ۲ است با بورد آیپد ایر مشاهده خواهید کرد. برای مثال باید به قرارگیری ماژول سیم‌کارت اشاره کرد که روی بورد اصلی قرار گرفته است، در حالی که در نسل پیشین شاهد قرارگیری آن روی بوردی جانبی بودیم.

iPadAir 2

در تصویر مربوط به پنل جلویی آیپد ایر ۲ نیز شاهد قرارگیری کابل‌های ارتباطی تجهیزات روی آیپد در روی یکی از اضلاع پنل هستیم که شامل لینک ارتباطی سنسور اثر انگشت، دوربین اچ‌دی مخصوص مکالمات ویدئویی و کلید Home است. پنل جلویی منتسب به آیپد ایر ۲ که در تصویر ملاحظه می‌کنید، تقریبا هیچ تفاوتی با نمونه‌ی فعلی مورد استفاده ندارد در حالی که شنیده‌های پیشین حکایت از بکارگیری صفحه‌ی نمایش یکپارچه با پنل جلویی به منظور کاهش حجم مورد استفاده و در نتیجه باریک‌شدن هر چه بیشتر صفحه‌ی نمایش داشت.

iPadAir 3

آخرین تصویر نیز متعلق به کابل مربوط به کلید‌های تنظیم صدا و میکروفون است. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که اپل درصدد حذف کلید Mute/Screen است تا از این طریق آیپد ایر ۲ را باریک‌تر از پیش کند.

انتظار می‌رود اپل در جریان برگزاری مراسم هفته‌ی آتی پرده از آیپد ایر ۲ و نسل جدید آیپد مینی بردارد. همچنین برخی از شایعات نیز حکایت از این دارد که شاهد معرفی نسخه‌های جدید آی‌مک نیز در این مراسم خواهیم بود که شامل آی‌مک ۲۷ اینچی از نوع رتینا خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات