فروش 4.2 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 تا پایان سال 2013 میلادی

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
اندرو‌هاوس، مدیر شاخه‌ی آمریکای شمالی سونی در طول مراسم سخنرانی کاز‌هیرای، مدیرعامل کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2014 به بالای سن رفت و آماری از فروش پلی‌استیشن 4 ارائه داد. وی اعلام کرد که این کمپانی موفق به فروش 4.2 میلیون دستگاه از کنسول خود تا پایان روز 7 دی شده است.
تبلیغات

باتوجه‌به این آمار سونی موفق به فروش 2.1 میلیون کنسول در طول یک ماه شده است، چراکه سونی در 10 آذر سال جاری اعلام کرد موفق به فروش 2.1 میلیون کنسول بازی شده است.

آمار فروش سونی نشان از موفقیت نسل جدید کنسول این کمپانی دارد، چراکه آمار ثبت شده برای سونی در مقابل آمار 3 میلیونی ایکس‌باکس یک رقم بسیار خوب است.

سونی در نظر دارد تا با ارائه‌ی سرویس‌هایی نوین، آمار فروش کنسول خود را بیش‌ازپیش بالا برده و شتاب بیشتری به فروش پلی‌استیشن 4 بدهد. کمپانی ژاپنی درصدد ارائه‌ی سرویس Playstation Now‌ است که مشکلات مربوط به بازی ازطریق محصولات مختلف سونی را کاهش داده و این روند را بسیار تسهیل می‌کند. برای مثال کاربران قادر خواهند بود تا ازطریق این سرویس، با استفاده از پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن ویتا، تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود و یاری گرفتن از سرویس‌های ابری به بازی مشغول شوند. سونی اعلام کرده است که این سرویس را در انتهای سال جاری میلادی در ایالات متحده دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

Andrew House on stage: “@Playstation 4 sold over 2.1 million units in just 2 weeks. Today we announce we've surpassed ۴. million." #CES2014— Sony Electronics USA (@SonyElectronics) January 7, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات