شارژر بی‌سیم WiTriCity رقیبی سرسخت برای سایر محصولات موجود در بازار خواهد بود

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این Rezence تنها رقیب موجود برای Qi در زمینه‌ی شارژ بی‌سیم برای آیفون 5S بود، اما به‌نظر می‌رسد علاوه بر این کمپانی، WiTriCity نیز قدم در این وادی نهاده است.
تبلیغات

WiTriCity یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی توسعه‌ی سیستم‌های شارژ بی‌سیم است که فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرده است و همکاری با کمپانی خودروسازی تویوتا را برای شارژ خودروهای برقی این کمپانی در کارنامه دارد، اما تاکنون فعالیتی در زمینه‌ی تولید شارژر برای ابزارهای قابل حمل نداشته است. اما این کمپانی سیاست‌های کاری خود را تغییر داده و وارد فاز جدید شده است. این کمپانی اولین نمونه‌ی از شارژر بی‌سیم خود را برای آیفون 5 و 5S طراحی کرده و توسعه داده است که شامل یک پد برای شارژ بی‌سیم است. همچون Rezence، این کمپانی نیز از القای مغناطیسی برای شارژ ابزارها استفاده می‌کند. روش کار در القای مغناطیسی به این صورت است که پد می‌تواند زیر میز یا سطوح دیگری قرار گیرد و از‌این‌رو مشکلی در شارژ آیفون ایجاد نخواهد شد.

WiTriCity این محصول را در قالب یک نمونه‌ی تجاری عرضه نکرده است و این محصول فقط یک نمونه‌ی مفهومی است. این کمپانی امیدوار است تا تولیدکندگان به این محصول روی خوش نشان دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات