Steelseries دسته بازی بی‌سیم Stratus را برای محصولات اپل رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
امسال در نمایشگاه CES 2014 مثل همیشه شاهد رونمایی از تجهیزات بازی و سرگرمی هم هستیم. یکی از محصولات رونمایی شده توسط Steelseries، یک کنترلر بازی برای گوشی آیفون است که در ادامه به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.
تبلیغات

پیش از این استیل‌سریز دو کنترلر بازی هم برای آیفون عرضه کرده بود که نامشان Made for iPhone می‌باشد. دو کنترلر قبلی با استقبال خوبی مواجه نشدند و حالا باز هم استیل‌سریز به عنوان یکی از کمپانی‌هایی که قصد رونمایی از تجهیزات مخصوص بازی برای آیفون را دارند، وارد عمل شده و مدلی جدیدتر رونمایی کرده است. توجه کنید که استیل‌سریز در بازار پی‌سی به خاطر عرضه‌ی محصولات سرگرمی معروف شده است و در این زمینه تجربیات مفیدی دارد.

محصول جدید استیل سریز در نمایشگاه CES 2014، یک کنترلر بازی Stratus نام دارد که یک کنترلر بی‌سیم برای سیستم‌عامل iOS 7 است. در واقع این کنترلر با بخش کنترلر واسط نرم‌افزارنویسی سیستم‌عامل محبوب اپل سازگاری کامل دارد. نکته‌ی دیگر این است که این کنترلر، اولین مدل از محصولات Made for iPhone است که تبلت اپل یعنی آیپد را نیز پشتیبانی می‌کند.

steelseries-ios-7-game-controller-3

استراتس دسته‌ی بازی ساده‌ای است که بر خلاف Ace Power محصولی از Moga و Powershell محصولی از لاجیتک، هنگام استفاده از آیفون، به شارژ کردن آن نمی‌پردازد و تکیه‌گاه آن نیست؛ بلکه درست شبیه دسته بازی استانداردی است که اپل کمی پیشتر به سازندگان معرفی کرده بود.

steelseries-ios-7-game-controller-2

روی استراتس دو دکمه‌ی آنالوگ استیک یا گوش‌کوبی دیده می‌شود. یک D-pad هم 4 جهت اصلی را نمایش می‌دهد و 4 دکمه‌ی اصلی هم روی آن به چشم می‌خورد. دو جفت کلید ماشه‌ای هم در بخش جلویی کنترلر قرار دارد.

باتری این کنترلر برای 10 ساعت بازی، شارژ نگه می‌دارد و راه ارتباط آن با آیپد، آیفون و آیپاد تاچ، استفاده از بلوتوث است. استیل‌سریز می‌گوید می‌توان 4 کنترلر را همزمان به یک دستگاه متصل کرد. در این صورت یکی از 4 چراغ ال‌ای‌دی که جلوی گیم‌پد نصب شده، روشن می‌شود تا کاربر بداند که مشغول کنترل کردن کدام بازیکن است.

همانطور که اشاره شد این کنترلر مجهز به درگاه لایتنینگ پورت نیست و نمی‌توان از آن برای شارژ کردن محصولات اپل استفاده کرد.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این کنترلر بازی، انتظار داریم که قیمت آن نسبت به رقبایی مثل پاورشل لاجیتک و ایس پاور موگا، بسیار پایین‌تر باشد؛ ولیکن اینگونه نیست! قیمت آن درست مثل محصولات رقیب، 99 دلار است. اگر تا عرضه شدن محصول صبر کنیم، بالاخره مشخص می‌شود که آیا قیمت بالای آن به خاطر کیفیت خوبش است یا نه. این محصول را هم‌اکنون می‌توان از طریق وب‌سایت سازنده پیش خرید کرد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات