CAT از یک گوشی فوق‌العاده مقاوم در CES 2014 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کاترپیلار که مدتی است در صنعت تلفن همراه نیز فعالیت می کند، یک گوشی فوق‌العاده مستحکم به نام CAT B100 را در نمایشگاه CES معرفی نموده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

کاترپیلار یک گوشی جدید به نام Cat B100 را معرفی نموده؛ این تلفن همزمان با معرفی در نمایشگاه CES روانه بازارهای اروپا نیز گردیده است. همچنین تا پایان نیمه اول سال 2014، این تلفن وارد سایر بازارهای جهانی نیز خواهد شد. در رابطه با میزان استحکام و مقاومت این گوشی همین بس که گواهی IP67 و پشتیبانی MIL 810G را کسب نموده است. این بدان معنا می‌باشد که تلفن CAT کاملا در مقابل گرد و غبار نفوذناپذیر است و می‌تواند تا عمق 90 سانتیمتر زیر آب به خوبی کار کند. همچنین اگر این گوشی از دستان کاربر بیفتد، هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد و نسبت به تغییرات شدید دما نیز مقاومت نشان خواهد داد.

CAT B100 مجهز به یک نمایشگر 2.2 اینچ 240 در 320 پیکسل بوده و از یک سیستم‌عامل سفارشی بهره می‌برد. یک دوربین 3 مگاپیکسل نیز بر روی این دستگاه قابل مشاهده است و از آن جایی که حافظه داخلی بسیار کمی دارد، قابلیت نصب کارت حافظه خارجی نیز تا حجم 32 گیگابایت برای آن فراهم شده است. ابعاد این گوشی 123 در 56 در 17.5 میلیمتر بوده و 136 گرم وزن دارد.

دیو فلوید، مدیرعامل Bullit mobile می‌گوید:

CAT B100 یک گوشی بسیار مقاوم است و برای افرادی طراحی شده که به خاطر شرایط خاص خود، نیاز به یک گوشی مطمئن و مستحکم دارند. استحکام و مقاومت بالا، طول عمر مناسب باتری و... B100 را به یک انتخاب ایده‌آل برای شرایط سخت تبدیل می کند. این گوشی شما را ناامید نخواهد کرد.

اگر اهل ارسال پیامک، وبگردی یا دانلود محتوا هستید، این گوشی به هیچ عنوان انتخاب مناسبی محسوب نمی‌گردد. اما اگر در محیط ساخت‌وساز و شرایط سخت هستید و نمی‌توانید ریسک استفاده از یک گوشی هوشمند گران‌قیمت در چنین محیطی را بپذیرید، پس می‌توانید این گوشی را در بین گزینه‌های مدنظر خود قرار دهید، به خصوص اگر استفاده اصلی‌تان از تلفن، فقط برقراری تماس صوتی باشد!

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات