سامسونگ ایمیل‌های دعوت از توسعه‌دهندگان را به مراسم منتسب به معرفی ابزارهای تایزن ارسال کرد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
گویا کم‌کم زمان عرض‌اندام بازیگر جدید اکوسیستم‌های تلفن‌های‌هوشمند فرا رسیده است و باید شاهد حضور رقیبی جدید برای تلفن‌های‌هوشمند پرچمدار باشیم. سامسونگ ارسال ایمیل‌های مربوط به مراسمی را آغاز کرده است که مختص توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل نوپای تایزن بوده و در روز 4 اسفندماه، یعنی دقیقا یک ماه بعد برگزار خواهد شد.
تبلیغات

این مراسم پیش از آغاز برگزاری کنفرانس بین‌المللی بارسلونا در هتل Art بارسلونا برگزار خواهد شد. مراسم موردنظر که پیش از آغاز کنفرانس موبایل بارسلونا برگزار خواهد شد، نویدبخش مراسمی رسمی در این کنفرانس است که احتمال می‌رود سامسونگ دعوت‌نامه‌های عمومی و همچنین مربوط به اصحاب رسانه را نیز از هفته‌ی آتی ارسال کند.

بنابر اخبار منتشر شده، سامسونگ نه‌تنها در پی معرفی تلفن‌هوشمند تایرنی خود، بلکه درصدد معرفی اپراتورهای مخابراتی است که این تلفن‌های هوشمند را با همکاری آن‌ها بصورت قراردادی به بازار عرضه خواهد کرد. از جمله‌ی این اپراتورها می‌توان به SK، LG U+ و KT اشاره کرد که در این مراسم حضور خواهند داشت. همچنین شایعات حکایت از حضور اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo ‌نیز در این مراسم دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد اپراتورهای اروپایی و آمریکایی در دست نیست و باید منتظر ارائه‌ی اخباری در این مورد در روزهای آتی باشیم.

در ادامه نگاهی به متن ایمیل ارسالی خواهیم کرد:

خواهشمندیم در مراسم مربوط به ابزار‌های تایزنی که در تاریخ 4 اسفندماه برای معرفی ابزار‌های تایزنی و استقبال از کنفرانس بین‌المللی موبایل بارسلونا انجام خواهد شد، حضور به هم رسانید. در طول این مراسم شما شانس استفاده از ابزارهای تایزنی توسعه داده شده و نگاه نزدیک به آن‌ها را خواهید یافت. همچنین در این مراسم توفیقاتی که سامسونگ در طول برنامه‌ی توسعه‌ی تایزن دست یافته‌است، مشاهده خواهید کرد.

این مراسم روز 4 اسفندماه از ساعت 5:30 تا 8:30 در هتل ART بارسلونا برگزار خواهد شد که شانس گفتگو با مسئولین و توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل را نیز خواهید یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات