پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی قابلیت تعویض لنز دوربین را خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی در سال 2013 میلادی حال و روز خوشی نداشت، هرچند این کمپانی تایوانی تلفن‌هوشمندی همچون وان را به بازار عرضه کرد، اما این تلفن نتوانست محصولات سامسونگ و اپل را به چالش بکشد و با کسب 3 تا 4 درصد از سهم بازار تلفن‌های‌هوشمند، رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص داد. براساس شایعات این کمپانی در حال کار روی پرچمدار بعدی خود با نام HTC One Two یا HTC M8 است که قابلیتی چون امکان تعویض لنز را خواهد داشت.
تبلیغات

براساس تحلیل‌های انجام شده، نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، HTC One Two ویژگی‌هایی شبیه به نسل پیشین خود داشته و برخی دیگر از امکانات به آن اضافه خواهند شد که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان تعویض لنز دوربین آن برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا در محیط‌هایی با نورپردازی متفاوت و همچنین حس‌گر اثر انگشت اشاره کرد. اچ‌تی‌سی پیش از این نیز حس‌گر اثر انگشت را در فبلت خود، وان مکس همچون آیفون 5S قرار داده بود.

این گزارش حکایت از استفاده از چیپ ساخت کوالکام دراین تلفن‌هوشمند 4.9 اینچی دارد. اخیرا شایعاتی درباره‌ی داشتن رزولوشن 1080p یا رزولوشن 2K مطرح شده بود که چیپ مورد استفاده در آن نیز Snapdragon 800 عنوان شده بود.

حرفی از حافظه‌ی رم مورد استفاده در آن به میان نیامده است، هرچند برخی اخبار حکایت از تعبیه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم در پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی دارند. گلکسی نوت 3 نیز به‌عنوان یکی از جدیدترین ابزار‌های اندرویدی عرضه شده به بازار از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی نسل جدید پرچمدار خود را به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت و رابط کاربری Sense 6.0 به بازار عرضه شود.

شایعات عرضه‌ی تلفن‌هوشمند اچ‌تی‌سی را در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری ذکر کرده‌اند که احتمالا شاهد معرفی آن در کنفرانس موبایل بارسلونا خواهیم بود که در اسفند ماه برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات