Sirius یا اکسپریا Z2؟ پرچمدار بعدی سونی در MWC 2014 معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی آغاز به کار نمایشگاه CES 2014 خبری در زومیت منتشر شد که حکایت از طراحی و توسعه‌ی تلفن‌هوشمندی با نام Sirius‌ توسط سونی داشت که لقب پرچمدار بعدی سونی را یدک می‌کشید. پس از معرفی اکسپریا Z1 کامپکت در نمایشگاه CES 2014 که نگاه نزدیکی نیز به آن داشتیم، شایعات جدیدی در مورد Sirius مطرح شده است که برخی آن را اکسپریا Z2 خوانده‌اند. در ادامه به بررسی این شایعات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
تبلیغات

امروز خبری در فضای وب منتشر شده است که حکایت از ادامه‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از پرچمدار سونی با نام اکسپریا Z2 دارد و گفته می‌شود این تلفن در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، پای در میدان رقابت خواهد گذاشت.

اکسپریا Z2 که ملقب به Sirius است دارای صفحه‌‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و یک باتری عظیم‌الجثه‌ی 3700 میلی‌آمپر ساعتی است. نسل جدید پرچمدار سونی دارای بدنه‌ی بسیار باریکی بوده و همچون نسخه‌های قبل، ضدآب است. Sirius به‌همراه Mobile Bravia Engine 3 به بازار عرضه خواهد شد.

افشا کننده‌ی نام‌اشنای EVLeaks، در توییتی خبر از معرفی این تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی و تراشه‌ی MSM897AB در کنفرانس موبایل بارسلونا داده است. MSM897AB در واقع نسخه جدیدی از سیستم-روی-یک-چیپ Snapdragon 800 کوالکام است.

همانطور که ملاحظه‌ می‌کنید، EVLeaks بخشی از مشخصات سخت‌افزاری اکسپریا Z2 را نیز منتشر کرده است که نشان از نزدیک بودن ظهور این تلفن‌هوشمند دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد حافظه‌ی رم و سایر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن منتشر نشده است، اما مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار زیادی در این مورد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات