ارائه اندروید 4.4 کیت‌کت برای Galaxy Note 3 آغاز شد

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش Sammobile، نسخه 4.4.2 اندروید هم‌اکنون برای دارندگان نسخه بین‌المللی گلکسی نوت 3 در لهستان در دسترس قرار گرفته است و انتظار می‌رود بزودی دیگر دارندگان این دستگاه نیز اندروید کیت‌کت با چاشنی تاچ‌ویز سامسونگ را دریافت کنند.
تبلیغات

بر اساس پستی در وبلاگ Sammobile آخرین نسخه اندروید برای دارندگان گلکسی نوت 3 نسخه بین‌المللی در لهستان ارائه شده است که کاربران برای دریافت و نصب آن باید از نرم‌افزار Samsung Kies استفاده نمایند و انتظار می‌رود بروزرسانی over-the-air نیز بزودی در دسترس قرار گیرد.

تاریخ مشخصی برای اینکه چه زمانی دیگر مناطق نیز از این بروزرسانی بهره‌مند خواهند شد ارایه نشده است ولی انتظار می‌رود دیگر دارندگان گلکسی نوت 3 در سراسر جهان طی چند هفته آینده این آپدیت مهم را دریافت نمایند. به نظر می‌رسد نوت ۳ به واسطه پشتیبانی خوب و قدرتمند سامسونگ جزو اولین تلفن های هوشمندی غیر نکسوسی باشد که اندروید ۴.۴ را دریافت می‌کند.

شماره فیرمور این آپدیت N9005XXUENA6 که نمایانگر ارائه این بروزرسانی برای نسخه بین‌المللی این دستگاه است و هنوز خبری از بروزرسانی مربوط به نسخه‌های دیگر این فبلت در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات