فروشگاه اپلیکیشن ویندوز 8، اکنون میزبان بیش از 115,000 اپلیکیشن‌ سازگار با محیط مترو است

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بر طبق یک تحقیق که توسط موسسه MetroStore Scanner صورت گرفته است، کاربرانی که از ویندوز 8 استفاده می‌کنند، به بیش از 115,000 اپلیکیشن با قابلیت پشتیبانی از محیط مترو در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت دسترسی دارند.
تبلیغات

با وجود آن‌که فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت هنوز از نقطه نظر تعداد اپلیکیشن، فاصله زیادی با پلی استور گوگل دارد، و همچنین تعداد اپلیکیشن‌های رسمی و مورد تایید مایکروسافت یا به اصطلاح Genuine آن به مراتب کمتر از مقدار اعلام شده می‌باشد، اما همین تعداد اپلیکیشن موجود در فروشگاه مایکروسافت، نشان دهنده عملکرد خوب ردموندی‌ها در مجاب نمودن کمپانی‌ها و شرکت‌های تولید کننده اپلیکیشن در سراسر جهان به طراحی و ساخت اپلیکیشن برای ویندوز 8 می‌باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که بعد از عرضه ویندوز 8.1، بر تعداد این اپلیکیشن‌ها نیز افزوده خواهد شد. ویندوز 8.1 مایکروسافت مهرماه امسال به طور رسمی منتشر خواهد شد و از همین الان نظر مثبت بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب نموده است.

مایکروسافت همواره اعلام کرده که از پورت کردن نرم‌افزارهای محبوب برای سیستم عامل خودش، حمایت خواهد کرد. حضور این تعداد اپلیکیشن در این فروشگاه نیز خود دلیل خوبی است مبنی بر اینکه این شرکت به وعده خود عمل نموده و در نظر دارد تا هر روز اپلیکیشن‌های بیشتری را به فروشگاه خود اضافه نماید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت می‌تواند روزی رقیب جدی برای اپ‌ استور اپل و پلی استور گوگل محسوب شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات