ایسوس فون پد 7 اینچی جدید را معرفی کرد: تبلت/تلفن هیبریدی با اسپیکر دو کاناله

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در نمایشگاه IFA 2013 از نسخه جدید فون پد رونمایی کرد. فون‌پد در واقع یک تبلت 7 اینچی است که امکان برقراری تماس تلفنی را دارد. نسخه جدید فون پد به سخت افزار قوی‌تری تجهیز شده که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

شاید بتوان گفت که تعبیه بلندگو در قسمت جلوی این ابزار انتخاب مناسبی نیست چراکه قبل از ایسوس تولیدکنندگان دیگر نتیجه‌ای مناسبی از تعبیه بلندگو در این مکان نگرفته‌اند. زمانی که این فبلت بصورت LandScape در دست گرفته می‌شود، دست‌ها مزاحمتی را برای پخش صدا ایجاد نمی‌کننند. باید این نکته را ذکر کرد که در محیط‌های باز و شلوغ بلندگوهای این تبلت حرفی برای گفتن ندارند.

از امکانات دیگر این فبلت می‌توان به دوربین 1.2 مگاپیکسلی تعبیه شده در جلو و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت اشاره کرد ( دوربین پشتی در نسل قبلی 3.2 مگاپیکسل بود ). جک هدفون این دستگاه در کنار کلید روشن/خاموش در قسمت فوقانی تعبیه شده است، همچنین کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست فون‌پد گنجانده شده‌است.

fone pad

فون‌پد نسل جدید دارای یک درگاه برای استفاده از microUSB دارد هر چند که با حافظه‌ی داخلی به حجم 8، 16 و 32 گیگابایتی ارائه خواهد شد. می‌توان حدس زد که پردازنده‌‌ی این فبلت زیبا از سری Atom Z2560 اینتل بهره برده است که از اندروید نسخه‌ی 4.2 به‌عنوان سیستم‌عامل بهره می‌برد. این فبلت نسبت به نسخه‌ی پیشین تغییرات زیادی را جز در مواردی محدود شاهد نبوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات