سامسونگ، نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 3 را با صفحه نمایش LCD عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ چندی پیش در نمایشگاه IFA از نسل سوم فبلت گلکسی نوت رونمایی کرد، حال یک رسانه کره‌ای گزارش کرده که این کمپانی در تلاش است تا نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 3 را با صفحه نمایش LCD تا دوماه دیگر روانه بازار کند.
تبلیغات

گلکسی نوت 3 سامسونگ به جدیدترین سخت افزار روز دنیا تجهیز شده است. این فبلت مجهز به صفحه نمایش AMOLED، پردازنده Exynos 5 Octa یا Snapdragon 800 و 3 گیگابایت حافظه رم است.

حال شایعه شده که سامسونگ در تلاش است تا نسخه های مختلف گلکسی نوت 3 را تولید کند، یک نسخه با صفحه نمایش LCD و نسخه دیگر با پشتیبانی از دو سیم کارت.

براساس گزارش ETNews، سامسونگ قصد داشته تا نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 3 را در نمایشگاه IFA  برلین رونمایی کند، اما آنها  به دلیل تاثیر عرضه این نسخه از نوت برروی فروش نسخه اصلی گلکسی نوت 3، به این نتیجه رسیدند که نسخه ارزان قیمت را چند ماه پس از عرضه نسخه اصلی روانه بازار کنند. 

تفاوت اصلی نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 3 در استفاده از پنل LCD به جای AMOLED و دوربین 8 مگاپیکسلی به جای 13 مگاپیکسلی است.

هنوز صحبتی از قیمت نهایی این محصول بیان نشده است. اما از آنجایی که تا به امروز اکثر شایعاتی که رسانه کره‌‍ای ETNews در باره تولیدکنندگان آسایی منتشر نموده به حقیقت تبدیل شده‌اند، انتظار می‌رود سامسونگ در ماه نوامبر از نسخه ارزان قیمت Galaxy Note 3 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات