ایسوس پد فون اینفینیتی جدید را سه‌شنبه هفته‌ی آینده معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا هیچ‌یک از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه‌ی تولید لوازم الکترونیکی علاقه‌ای به عرضه‌ی محصولات خود، همزمان با اپل ندارند. چراکه معرفی محصولات اپل بسیاری از اخبار دنیای تکنولوژی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. به‌همین دلیل ایسوس برای معرفی  پدفون اینفینیتی جدید، یک هفته صبر کرده و سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده را بدین منظور برنامه ریزی کرده است.
تبلیغات

در دعوت‌نامه‌هایی که ایسوس برای شرکت کنندگان در این مراسم ارسال کرده، محل مراسم شهر تایپه و زمان آن سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده درج شده است. در تصاویر منتشر شده از این محصول، تفاوتی از لحاظ ظاهری با نسخه‌ی قبلی وجود ندارد.

PadFoneInvitation

هرچند به‌نظر می‌رسد که تغییراتی در امکانات داخلی آن اعمال شده، که از مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به استفاده از سیستم روی یک چیپ Snapdragon 800 در آن اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود درگاه مخصوص برای استفاده از حافظه‌ی microUSB در آن گنجانده شود.

از دیگر تغییراتی که انتظار می‌رود در این نسخه ارائه شود، عرضه‌ی پد فون سفید رنگ است. ویدئوی منتشر شده گویای جزئیاتی در مورد امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول نمی‌باشد، در نتیجه باید تا معرفی آن صبر کرد. آیا شما نیز از علاقمندان و طرفداران پد فون ایسوس هستید؟ به نظر شما چه تغییراتی در این نسخه باید اعمال شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات