تلفن‌های مجهز به Snapdragon 800، اندروید 4.3 و 4 گیگابایت حافظه رم با قیمت 295 دلار از راه می‌رسند

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
به زودی شاهد تلفن‌های فوق العاده قدرتمند اندرویدی و با قیمت بسیار پایین زیر 300 دلار خواهیم بود، تلفن‌هایی که به پردازنده پر قدرت Snapdragon 800 و 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز خواهند شد و قیمت ارزانی نیز خواهند داشت. کمپانی‌های چینی به دنبال شکستن قیمت‌ها در بازار تلفن‌های رده بالا هستند.
تبلیغات

تمام تلفن‌های هوشمند ارائه شده تا به امروز حداکثر به 2 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده‌اند و قرار است گلکسی نوت 3 اولین تلفن 3 گیگابایتی دنیا باشد که به زودی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد. حال اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد کمپانی‌ چینی Hasee قصد دارد تلفن با حافظه رم 4 گیگابایت خود را رونمایی نماید. این تلفن از پردازنده بسیار سریع S800 کوالکام نیز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به تلفن جدید Hasee می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت، دوربین 5 مگاپیکسل در جلو، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و حافظه ذخیره سازی 16 یا 32 گیگابایت اشاره کرد. تنها نکته عجیب و البته مایوس کننده در مورد این تلفن وزن بالای 195 گرمی آن است. اما قیمت 295 دلاری این تلفن، برای چنین سخت افزاری، خارق العاده به نظر می‌رسد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا موج تازه‌ای از تلفن‌های ارزان قیمت و توانمند به راه خواهد افتاد یا این اطلاعات شایعاتی بیش نخواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات