زومیت سه ساله شد!

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
سه‌سال از بهترین لحظات خود را با شما سپری کردیم و به یاری شما با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن به فتح تک تک قله‌ها هستیم.
تبلیغات

زومیت شما و ما امروز وارد چهارمین سال فعالیت خود می‌شود. آمار برجای‌مانده از سومین سال فعالیت زومیت خود حاکی از پیشرفت باشکوه زومیت بوده است. ما تمامی افتخارات به‌دست آمده را بعد از یاری خدا مدیون شما خوانندگان اندیشمند زومیت هستیم. آماد‌ه‌ایم تا با همراهی‌تان سال جدید زومیتی را با بخش‌های متنوع‌تر و باکیفیت‌تر در کنار قالب جدید با افتخار شروع کنیم. با ادامه پست تولد زومیت همراه شوید.

تولد و زایش یکی از با شکوه‌ترین رویدادهای دنیای مادی به‌شمار می‌رود که در بدیع‌ترین حالت خود به آفرینش یک انسان اشاره دارد. تولد همیشه اشاره به خلقت پدیده‌ای دارد که گاهی بی‌جان است و گاهی جان‌دار، گاهی اوقات جسم مادی دارد و زمانی در حد یک ایده و فکر متبلور می‌شود. در همه این حالات تولد حاکی از یک سرآغاز است.

پدیده‌ها خلق می‌گردند تا به وظیفه خود در این دنیا عمل کنند، دنیای مادی را تغییر دهند، گاهی انقلابی ایجاد کنند و لحظاتی هم نظم این جهان را عمیقا تغییر دهند. خالق یا آفریننده نیز با اهداف خاصی می‌آفریند. می‌آفریند تا وسیله‌ای برای تحقق اهدافش ایجاد شود. جدا از منظر خوب یا بد بودن اهداف، خالق معمولا تلاش می‌کند تا مخلوقش به بهترین صورت، تکامل پذیرد و به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

با این مقدمه لازم است سال‌روز تولد زومیت را به تمامی کاربران زومیت و تیم تلاشگر زومیت تبریک گوییم. زومیت در چنین روزی و در سال ۱۳۸۹ به‌منظور افزایش سطح دانش پارسی زبانان در زمینه‌های فناوری اطلاعات و تکنولوژی متولد گردید.

تیم زومیت در این مدت سه‌سال تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار گرفت تا این کودک تازه متولد شده را هر چه سریع‌تر و سالم‌تر به سرمنزل مقصود هدایت کند. حاصل تلاش تیم زومیت و همچنین همیاری شما خوانندگان دوست داشتنی زومیت به طور خلاصه در جدول و نمودار زیر ملاحظه می‌شود. جدولی که ما به اعداد و ارقام آن می‌بالیم:

zoomit chart

از نقطه نظر رتبه سایت در میان دیگر سایت‌های ایرانی، زومیت توانسته است هم‌اکنون به جایگاه 179 صعود داشته باشد که نسبت به رتبه ۳۸۱ سال قبل ۱۱۱ درصد بهتر است.

زومیت در سه ماه اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه‌ای در تعداد بازدیدکننده بود به شکلی که هم‌اکنون به‌طور میانگین پذیرای 35 تا 38 هزار بازدید‌کننده در روز می‌باشد که این مهم مسئولیت تیم زومیت را نسبت به آینده این وب‌سایت بیش از قبل می‌سازد.

آمار و نمودارهای ذیل خود گویای همه چیز است.

در سه ماه اخیر:

  • بیش از 14 میلیون نفر از زومیت بازدید کرده اند
  • بازدید روزانه: بیش از 36 هزار نفر
  • بازدید ماهانه: بیش از 1.1 میلیون نفر
  • 12 درصد ترافیک از طریق ابزارهای موبایل
  • 17 هزار طرفدار در فیس بوک
  • رتبه الکسا در ایران 179

همچنین در نمودار زیر می‌توانید میزان استقبال خوانندگان عزیز زومیت را در جای جای ایران عزیزمان ملاحظه فرمایید:

zoomit country

امروز تصمیم گرفتیم با احترام به سلایق شما همراهان همیشگی، از قالب جدید زومیت رونمایی کنیم. قالب جدید زومیت که به‌صورت مینیمال و تخت طراحی گردیده است، اولین قدم ما در سال کاری جدید زومیت برای ارایه هر چه بهتر و با کیفیت‌تر خدمات خود بوده است.

همانگونه که در این مدت پیگیر تغییرات زومیت بوده‌اید متوجه اضافه شدن بخش‌های بیشتری به سایت بوده‌اید. بعد از اضافه شدن بخش مقالات اختصاصی در سال پیش که با استقبال زیاد شما مواجه گردید، در این چند ماه اخیر بخش‌هایی همانند زوم اپ، ویکی‌زوم، شاتر و پازل نیز به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی گردید تا با بررسی بازخوردهایی که از جانب شما دریافت می‌داریم، نسبت به ادامه یا بهبود این سرویس‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

حقیقتا هر کدام از این مجموعه‌ها حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و بررسی جوانب متفاوت کار و اضافه کردن افراد باتجربه و ماهر به تیم زومیت بوده است. خوشبختانه در ماه‌های آینده سرویس‌ها و خدمات متنوع دیگری به زومیت اضافه خواهد شد که امیدواریم تعدادی از این بخش ها مورد استقبال شما قرار خواهد گرفت.

در انتها از شما دوستان همیشگی زومیت خواستارم تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود را در رابطه با بخش‌های اضافه شده و کیفیت مقالات زومیت با ما در میان بگذارید. همچنین اگر پیشنهادی در رابطه با اضافه شدن بخش جدیدی به زومیت در نظر دارید ما را در قسمت نظرات از آن مطلع سازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات