بسته بروزرسانی به اندروید نسخه 4.2.2 برای گلکسی تب 2 هفت اینچ مدل 3G عرضه شد

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
از امروز، کاربران تبلت 7 اینچ گلکسی تب 2 می‌توانند سیستم عامل خود را به نسخه 4.2.2 ارتقا دهند. این اتفاق درست یک روز پس از عرضه بسته بروزرسانی جدید برای گوشی گلکسی اس 2 پلاس رخ می‌دهد. اگر صاحب یکی از تبلت‌های گلکسی تب 2 هفت اینچ هستید، بهتر است دستگاه خود را به نسخه جدیدتر اندروید بروزرسانی نمایید.
تبلیغات

نسخه 4.2.2 از سیستم عامل اندروید شامل تغییرات کوچک ولی کاربردی است. برای مثال می‌توان به اضافه شدن نوار اعلانات مجزا، ویجت‌های مخصوص صفحه قفل، ایجاد حساب‌های کاربری متعدد، دسترسی سریع‌تر به امکانات و اپلیکیشن‌ها و برخی از ویجت‌های جدید و کاربردی موجود در گوشی گلکسی اس 4 اشاره کرد. همچنین عملکرد باتری در این نسخه بهینه تر از قبل می‌باشد.

عرضه شدن بسته بروزرسانی به نسخه 4.2.2 از اندروید آن هم برای دستگاه‌های اندرویدی رده متوسط، نشان دهنده احترام گذاشتن سامسونگ به مصرف کنندگان  است. بسته‌های بروز رسانی جدید عمدتا برای محصولات رده بالا و گران قیمت صورت می‌گیرد، به همین دلیل انجام این کار توسط سامسونگ برای کاربرانی که از محصولات نه چندان گران قیمت این کمپانی استفاده می‌کنند، ارزشمند است.

البته لازم به ذکر است که سامسونگ بارها اعلام نموده است که گوشی‌ گلکسی اس 3 و فبلت نوت 2 مستقیما به نسخه 4.3 از اندروید بروزرسانی می‌شوند.

برای دریافت بروزرسانی جدید، می‌توانید از نرم افزار Kies استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که این کار را به صورت مستقیم و بدون نیاز به این نرم افزار انجام داد. کافیست وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و سپس بخش درباره تبلت را انتخاب نموده  و بعد از آن دریافت آپدیت را انتخاب نمایید.

اما خبر بد اینکه، به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر هیچ بسته بروزرسانی جدیدی را برای تبلت گلکسی تب 2 نسخه 7 اینچ عرضه نخواهد کرد. پس، بهتر است از نسخه 4.2.2 اندروید بر روی تبلت خود نهایت استفاده را ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات