گلگسی نوت 3 سامسونگ احتمالا از یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سری گلکسی نوت سامسونگ از محبوبیت زیادی در بین طرفداران خود برخوردار هستند و طول عمر زیاد باتری دستگاه‌های این سری محصولات یکی از عمده دلایل محبوبیت آن‌هاست. فبلت گلکسی نوت 1 از یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی نوت 2 از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌بردند. حال گزارش شده که نسل جدید این فبلت مجهز به یک باتری 3450 میلی‌امپر ساعتی است که در نوع خود یک دستاورد بزرگ برای سامسونگ محسوب می‌شود.
تبلیغات

استفاده از یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی در فبلت گلکسی نوت 3، با توجه به مشخصات سخت‌افزاری درز کرده از این گوشی، باعث خواهد شد که طول عمر باتری این دستگاه، مشابه گلکسی نوت 2 باشد. اما باید در نظر داشت که مشخصات فنی نوت 3 به مراتب بهتر و قدرتمند تر از نوت 2 است. برای مثال این دستگاه مجهز به صفحه نمایش با قابلیت پشتیبانی از تمام اچ‌دی می‌باشد.

هر چند که ممکن است طول عمر باتری این فبلت، کمی بیشتر از نسل قبلی آن باشد، اما چنانچه، این میزان در گلکسی نوت 3، برابر با گلکسی نوت 2 نیز باشد، باز هم می‌توان این فبلت را در رده قوی‌ترین‌های بازار از نقطه نظر طول عمر باتری قرار داد.

نوت 3 مجهز به صفحه نمایش از نوع 1080p Super AMOLED با اندازه 5.7 تا 6 اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5420 یا پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800، 3 گیگابایت حافظه رم و 13 مگاپیکسل دوربین اصلی است و تحت سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 کار می‌کند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار است این فبلت جدید را در تاریخ سیزدهم شهریور ماه امسال و طی یک رویداد اختصاصی معرفی نماید.

نظر شما در مورد گلکسی نوت 3 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات