جوایز سامسونگ به ارزش 4 میلیون دلار برای تشویق توسعه دهندگان به تولید اپلیکیشن تحت تایزن‎

چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امروز به طور رسمی اعلام کرد که به توسعه دهندگانی که اپلیکیشن‌های خود را تا تاریخ اول نوامبر امسال به این شرکت ارسال نمایند، تا سقف 200,000 دلار پاداش اعطا خواهد کرد. این اقدام سامسونگ، اولین قدم این شرکت کره‌ای در تشویق توسعه دهندگان به ساخت اپلیکیشن‌های مخصوص سیستم عامل تایزن است.
تبلیغات

سامسونگ و اینتل به طور مشترک مبلغ 4 میلیون دلار به توسعه دهندگان برتر که برای سیستم عامل جدید تایزن اقدام به ساخت اپلیکیشن‌های کارآمد نمایند، پول پرداخت می‌‌کنند. اکنون دیگر همه این موضوع را می‌دانند که اکثر قریب به اتفاق کمپانی‌های سازنده اپلیکیشن، قبل از اینکه حتی به تایزن فکر کنند، تنها برای سیستم‌های عامل iOS، اندروید و شاید ویندوزفون، برنامه می‌سازند. با تعیین چنین جوایز ارزشمندی می‌توان امیدوار بود که توسعه دهندگان به بهانه پول هم که شده کمی به طرف تایزن حرکت کنند.

اپلیکیشن‌های ارسالی در دو گروه اصلی بازی و غیربازی تقسیم بندی خواهند شد. لازم به ذکر است که هرکدام از این گروه‌های اصلی، دارای چندین زیر گروه نیز می‌باشند.

گروه‌هایی که در هر زیرمجموعه از بخش بازی اول شوند، 200,000 دلار و گروه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب 100,000 و 40,000 دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

حال، گروه‌هایی که در هر زیرمجموعه از بخش اپلیکیشن‌های معمولی به جایگاه نخست دست یابند، 120,000 دلار و گروه‌های دوم و سوم نیز به ترتیب 60,000 و 30,000 دلار پاداش دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ با دسته‌بندی کردن این مسابقه، بسیاری از توسعه دهندگان مطرح اپلیکیشن را فراری خواهد داد. بهتر بود تا بجای تقسیم بندی نمودن، برترین اپلیکیشن‌ها معرفی می‌شدند و به آن‌ها جایزه پرداخت می‌شد.

بسیاری از توسعه دهندگانی که در این مسابقه شرکت خواهند کرد، افرادی هستند که اپلیکیشن‌های مطرحی برای سیستم عامل اندروید تولید نموده‌اند و شاید اپلیکیشن آن‌ها در این گروه‌بندی جایی نداشته باشد.

در زمانی که روز به روز بر محبوبیت سیستم عامل اندروید افزوده می‌شود و هر روز نیازهای بیشتری از کاربران توسط این سیستم عامل برطرف می‌شود، تایزن مسیر بسیار سختی را در پیش خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات