سرویس FlowReader: فیدهای RSS و شبکه‌های اجتماعی‌ در یک مکان

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمی‌دانم هنوز توانسته‌اید جایگزینی برای سرویس محبوب فیدخوان گوگل ریدر بیابید یا خیر. به هر حال بسیاری از ما وقت زیادی را صرف مطالعه‌ی اخبار از طریق فیدها می‌کنیم و بخش دیگری از زمان وب‌گردی را نیز به بررسی پیوندهای به اشتراک‌گذاری شده‌ و دریافتی از دوستان در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم. FlowReader می‌کوشد با ترکیب این دو، امور روزمره‌ی ما را ساده‌تر کند و هر دو سرویس‌ را در آن واحد ارائه نماید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس FlowReader می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. از این گذشته می‌توان فیدهای موجود در گوگل ریدر را نیز در آن بارگذاری نموده و از آن‌ها استفاده کرد. البته برای این منظور لازم است تا دسترسی این سرویس به اطلاعات خود در گوگل ریدر را صادر نمایید. پس از وارد کردن فیدها، زمان اتصال به فیس‌بوک و توئیتر فرا می‌رسد، تا با صدور مجوز دسترسی FlowReader به اطلاعات رد و بدل شده در این سرویس‌های اجتماعی، کار تکمیل گردد.

لازم به ذکر است که FlowReader یک برنامه‌ی تحت وب برای دسترسی به فیس‌بوک یا توئیتر نیست، بلکه تنها لینک‌های دریافتی در این شبکه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ درست مانند اینکه آن‌ها را در قالب RSS دریافت می‌نمایید. فیدها به صورت بلادرنگ به روز می‌شوند و کاربر می‌تواند به خوبی فیدهای خود را مدیریت نماید و موارد دلخواه را علامتگذاری کند.

FlowReader

متأسفانه FlowReader فاقد برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند یا نسخه‌ای مخصوص تلفن‌های همراه است. با این حال، کاربر در FlowReader می‌تواند مواردی را برای مطالعه در آینده علامتگذاری کند یا اینکه موارد دلخواه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

برای امتحان کردن این سرویس از نزدیک می‌توانید به FlowReader سری بزنید.

وب‌سایت FlowReader

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات