مدیر ایکس باکس: ما برای افرادی که نمی‌توانند آنلاین شوند، راه حل داریم: ایکس باکس 360

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای اخیر، مایکروسافت به دلیل اعمال اجبار در اتصال به اینترنت در ایکس باکس وان، شدیدا تحت فشار انتقادات علاقمندان بازی، کارشناسان و رسانه‌های مطرح دنیا قرار گرفت و حتی سونی نیز از این فرصت استفاده کرد و در نطق اصلی معرفی پلی استیشن 4 این موضوع را برجسته کرد. حال در این شرایط مدیر ارشد مایکروسافت، واکنشی از خود نشان داده که باعث داغ شدن آتش اعتراضات شده است.
تبلیغات

دان ماتریک -مدیر ارشد ایکس باکس مایکروسافت- در پاسخ به محدودیت نیاز ایکس باکس وان به اتصال به اینترنت گفت:

خوشبختانه ما برای افرادی که قادر به اتصال به اینترنت نیستند، محصول داریم: ایکس باکس 360

او از ایکس باکس 360 به عنوان یک ابزار آفلاین یاد کرد و اعلام کرد که کاربرانی که تمایل ندارند به اینترنت متصل شوند و یا محدودیتی در این باره دارند، گزینه مناسب برای آنها نسل قبلی ایکس باکس است.

او همچنین اعلام کرد که ایکس باکس وان تنها یک بار در روز نیاز به اتصال به اینترنت دارد و اگر کاربری به هیچ وجه به اینترنت دسترسی ندارد، قادر به استفاده از وان نیست. به اعتقاد او و مایکروسافت اکثر کاربران قادر به دسترسی به اینترنت هستند و این موضوع محدودیتی را برای آنها ایجاد نمی‌کند. گیمرها که به تجربیات بد قدیمی مانند مشکلات ایجاد شده در سرور بازی‌های تماما آنلاین همچون دیابلو یا سیم-سیتی، از وجود چنین محدودیتی راضی نیستند و از طرفی تمایل دارند تا از امکانات و قدرت نسل جدیدی ایکس باکس بهره ببرند.

مقاله‌های مرتبط:

    کنسول بازی ایکس باکس وان از نظر امکانات جانبی نسبت به پلی استیشن 4 سونی قوی‌تر است و علاوه بر امکان اجرای بازی‌های مختلف قادر به مدیریت برنامه‌های تلویزیونی و همچنین ایجاد سرگرمی‌های جانبی مناسب خانواده نیز می‌باشد. اما همین امکانات جانبی باعث قیمت گذاری بالاتر آن نسبت به پلی استیشن 4 سونی شده است.

    نظر شما در رابطه با این محدودیت مایکروسافت در ایکس باکس وان چیست؟ به نظر شما این موضوع در گرایش خوره‌های بازی به سمت کنسول رقیب تاثیر گذار خواهد بود؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات