گلکسی نوت 3 به دوربین با لرزش گیر اپتیکال و بزرگنمایی 3 برابر تجهیز می‌شود

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بدون شک با وجود موفقیت تلفن‌های سری گلکسی نوت، سامسونگ در تلاش است تا نسل سوم این تلفن‌ غول پیکر را طراحی و روانه بازار کند. در همین راستا امروز رسانه کره‌ای ETNews گزارش کرده که سامسونگ در حال کار بر روی گلگسی نوت 3 است که دوربین آن به لرزش گیر و لنز اپتیکال با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری مجهز شده است.
تبلیغات

گفته می‌شود تلفن گلکسی نوت 3 به دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش گیر اپتیکال مجهز می‌شود. در حال حاضر از جمله تلفن‌های برجسته‌ای که مجهز به لرزش گیر اپتیکال هستند می‌توان به HTC One و Lumia 920 اشاره کرد. لرزش گیر اپتیکال باعث می‌شود تا کیفیت فیلم برداری و همچنین عکس برداری مخصوصا در محیط‌های کم نور افزایش یابد. چون در محیط‌های کم نور سرعت شاتر دوربین کاهش می‌یابد تا نور بیشتری جذب سنسور شود و در این حالت لرزش دست تاثیر منفی بیشتری را در نتیجه کار ایجاد می‌کند.

در گزارش ETNews آمده که گلکسی نوت 3 دارای لنز با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر است. از آنجایی که ضخامت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار باریک است به ندرت در تلفنی قابلیت بزرگنمایی اپتیکال گنجانده می‌شود. ظاهرا سامسونگ در این تلفن نیز از یک دوربین 13 مگاپیکسل بهره خواهد برد.

از نظر ظاهری احتمالا گلکسی نوت 3 شبیه به گلکسی اس 4 خواهد بود که تنها ابعاد آن بزرگ‌تر شده است. شایعات به صفحه نمایش 5.99 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080p، اندروید 4.2.2 یا 4.3 و پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند برای این تلفن اشاره دارند. بدون شک سامسونگ رابط کاربری Touch Wiz UX خود را بر روی این تلفن نصب خواهد کرد و امکانات نرم افزاری سازگار با S Pen را نیز ارتقاء خواهد داد.

انتظار می‌رود فبلت گلکسی نوت 3 در نمایشگاه IFA 2013 که چهار ماه دیگر برگزار می‌شود، رسما معرفی گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات