گلکسی دیسکاور، تلفن اندرویدی بدون رابط کاربری TouchWiz سامسونگ

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این تلفن گلکسی نکسوس سامسونگ که به سفارش گوگل ساخته شده بود، بدون رابط کاربری TouchWiz عرضه شده بود اما این کمپانی کره‌ای در اقدامی عجیب تلفن گلکسی دیسکاور را با اندروید خام معرفی نموده است. این تلفن فعلا فقط برای بازار امریکا عرضه شده است و مشخص نیست چه زمانی وارد بازار کشورهای دیگر خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ امروز یک تلفن جدید را با رابط کاربری اندروید خام معرفی کرده است، تلفن Galaxy Discover برخلاف کلیه تلفن‌های سامسونگ (بجز نکسوس‌ها) بدون رابط کاربری TouchWiz عرضه می‌شود. گلکسی دیسکاور فاقد سخت افزار قدرتمند و بروز است و شاید دلیل اصلی عدم استفاده از تاچ ویز در این تلفن نیز سخت افزار ضعیف باشد. چون تاچ‌ویز منابع سخت‌افزاری را به شدت درگیر خود می‌کند و نیاز به سخت افزار مناسبی دارد. شاید هم سامسونگ قصد دارد تجربه اندروید خام را در اختیار علاقمند محصولات سامسونگ بگذارد تا بتوانند اندروید را آنطور که گوگل طراحی نموده، تجربه کنند.

تلفن گلکسی دیسکاور، مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچ با رزولوشن پایین HVGA یا 480 در 320 پیکسل، دوربین بسیار ضعیف 3 مگاپیکسلی و پردازنده 800 مگاهرتز است. این تلفن از 2.7 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1300 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد.

گلکسی دیسکاور به همراه اندروید 4 یا ساندویچ بستنی گوگل روانه بازار می‌شود و هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات