اپسون سه چاپگر جدید با امکان چاپ از راه دور از طریق ابزارهای اندروید و iOS را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اپسون سه چاپگر تک رنگ جوهر افشان جدید خود را از سری  "WorkForce M" با تانکرهای بسیار بزرگ و حجیم جوهر معرفی کرد. مهم ترین قابلیت چاپگرهای این سری امکان اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) در یک مدل  و قابلیت اتصال به شبکه سیمی اترنت در دو مدل دیگر است. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد چاپگرهای اپسون را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

چاپگر جوهرافشان M200 در واقع یک همه کاره است که علاوه بر قابلیت چاپ، قادر به اسکن و کپی از اسناد نیز می‌باشد. همراه این محصول دو بطری 140 میلی لیتری از جوهر سیاه ارائه می‎شود که بنا به ادعای اپسون هر کدام قابلیت چاپ 6,000 برگ و در مجموع 12,000 برگ را دارند. علاوه بر این قابلیت اتصال به شبکه اترنت به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اپلیکیشن iPrint کمپانی اپسون، از طریق ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل iOS و اندروید به این چاپگر متصل شده و محتوای مورد نظر خود را چاپ کنند.

دقت اسکن در M200 برابر با 1200 dpi است، علاوه بر این، قابلیت ADF یا (Automatic Document Feeder) اجازه می دهد تا یک دسته برگه را بدون جایگزین کردن دستی و به طور خودکار، پشت سر هم اسکن کرد. M200 از سرویس‌های ابری رایج دنیا مانند Apple AirPrint، Google Cloud Print و Epson Scan to Cloud نیز پشتیبانی می‎‌کند. کاربر همچنین می تواند از طریق اپلیکیشن iPrint، فایل‌های اسکن شده خود را مستقیماً روی سرویس‌های Box، Dropbox، Evernote و Google Drive ذخیره کند.

چاپگرهای M100 و M105 جزو مدل‌های پرکار این کمپانی به شمار می‌روند و برای کاربران اداری طراحی شده‌اند. این چاپگرها با دو بطری 140 میلی لیتری جوهر مشکی عرضه می شوند. تفاوت این دو مدل با یکدیگردر قابلیت اتصال به شبکه بی سیم WiFi در مدل M105 و قابلیت اتصال اترنت در مدل M100 خواهد بود.

Printer

چاپگرهای سری "M" اپسون از هدهای MicroPiezo و جوهرهای "رنگدانه" ای پشتیبانی می‌کنند و چاپ ضد آب و لکه و ماندگار را ارایه می کنند. مخازن جوهر این سری از چاپگرها نسبت به دیگر مدل ها به 140 میلی لیتر افزایش پیدا کرده است. چاپگرهای سری M اپسون همچون سری L  از سیستم CISS که در آن مخازن بزرگ جایگزین کاتریج‌های قدیمی شده‌اند، بهره می‌برند. در این سیستم مخازن حجیم جوهر در قسمت بیرون پرینتر قرار دارند و جوهر از طریق این مخازن و توسط کانال‌های پلاستیکی به داخل پرینتر منتقل می‌شود. به این ترتیب در هزینه شارژ پرینتر صرفه جویی شده و چاپگر نیز به لطف مخازن بزرگ مدت زمان بیشتری را بدون نیاز به شارژ مجدد کار خواهد کرد.

محصولات اپسون با گارانتی آواژنگ در بازارهای کشور ارائه می‌شوند اما هنوز مشخص نیست که چه زمان چاپگرهای سری M وارد ایران خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات