استودیوی بازی سازی مایکروسافت در لندن، خود را برای عرضه 3 عنوان اصلی بازی برای ایکس‌باکس آماده می‌کند

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس ادعای «لی شونمن»، مدیر استودیوی جدید بازی‌سازی مایکروسافت که چندی به طور رسمی کار خود را در انگلستان آغاز کرد، این استودیو به زودی سه عنوان جدید بازی اختصاصی را برای کنسول ایکس‌باکس این کمپانی عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

آقای شونمن طی یک مصاحبه اختصاصی با مجله OXM انگلستان گفت:

استودیوی بازی سازی مایکروسافت در لندن از نقطه نظر نوآوری و خلاقیت در رده بسیار بالایی قرار دارد. ما هم‌اکنون در حال توسعه چندین بازی جذاب هستیم و به زودی آن‌ها را معرفی خواهیم نمود.

وی اضافه می‌کند که این عناوین بازی کاملا رایگان بوده و تمرکز اصلی آن‌ها نیز بر روی پلتفرم‌های متصل می‌باشد. این بدان معنی است که مایکروسافت تصمیم دارد عناوین بازی جدید خود را در راستای ارتباط هر چه بیشتر پلتفرم‌های ویندوزفون، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس 360 عرضه کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که هدف مایکروسافت از تاکید بیش از حد بر روی پلتفرم‌های مرتبط، چیزی فراتر از این موضوعات باشد.

آقای شونمن همچنین بیان می‌کند که داستان اصلی این بازی‌ها ساخت جهان‌هایی است که توسط کاربران و مخاطبین ایجاد و توسعه داده می‌شوند و هر کاربر می‌تواند بسته به دستگاهی که از طریق آن به انجام بازی می‌پردازد، این کار را انجام دهد.

لازم به ذکر است که با توجه به قابلیت‌های زیادی که مایکروسافت در سیستم‌عامل جدید مخصوص موبایل خود، ویندوزفون 8، قرار داده، این امید می‌رود که عرضه چنین عناوین بازی جدیدی برای این پلتفرم و هاب ایکس باکس ،باعث خواهند شد تا  روزنه‌ای جدیدی در فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند ویندوزی پیدا شود .

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات