وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در سری «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با چهارمین قسمت از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

LiveMocha

این وب‌سایت را آقای علی عابدی یکی از کاربران خوب زومیت به ما معرفی نموده‌اند. LiveMocha وب‌سایتی برای یادگیری زبان است که از روشی جالب برای این‌کار استفاده می‌کند. در این روش، کاربرانی که عضو وب‌سایت هستند به یکدیگر در یادگیری زبان‌های مختلف کمک می‌کنند. به این صورت که برای مثال کاربران انگلیسی‌زبان، به دیگران در آموزش زبان انگلیسی کمک می‌کنند و یا کاربری که فرانسوی صحبت می‌کند، فعالیت‌ها و متون کاربران در حال یادگیری زبان فرانسه را بررسی می‌نماید.

وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

SQLZoo

این وب‌سایت نیز توسط کاربران زومیت به ما معرفی شد. آقای سینا دوشیری، درباره این وب‌سایت این چنین نوشته‌اند:

از جمله وب‌سایت‌های آموزشی رایگان در زمینه پایگاه داده SQL، وب‌سایت SQLZoo است. زبان برنامه نویسی SQL صرفاً به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات در پایگاه داده و فراخوانی اطلاعاتی که از قبل در پایگاه داده به ثبت رسیده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از دوره‌های آموزشی این ‌وب‌سایت از طریق یک رابط‌گرافیکی تعاملی، به سادگی می توانید با دستورات مختلف این زبان آشنا شوید. از نقاط قوت آموزش‌های این سایت این است که آموزش‌ها از مراحل ابتدایی شروع شده و در این مراحل صرفاً از کاربر خواسته می‌شود تا به طور مثال با تغییر برخی متغیرها، خروجی برنامه را تغییر داده و در مراحل بعدی تمرین‌های دشوارتری از کاربر خواسته می شود.
وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

Website to PDF

به کمک سرویس آنلاین Website to PDF، می‌توانید صفحات مختلف وب‌سایت‌ها را برای ذخیره‌سازی، به اشتراک‌گذاری یا چاپ به پی‌دی‌اف تبدیل کنید. تنها کافی است آدرس مورد نظر خود را فیلد مشخص شده کپی نموده و کمی صبر کنید تا این سرویس، نسخه PDF وب‌سایت را به شما ارائه دهد.

وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

Power Inbox

Power Inbox یک افزونه برای مرورگرهای فایرفاکس، کروم و سافاری است که سرویس‌های ایمیل جیمیل، یاهو و آت‌لوک را تعاملی‌تر می‌کند. Power Inbox، محتوای فعل و انفعالی متنوعی را از منابع گوناگونی مانند CNN، آمازون, یاهو، توییتر و ... به کاربر ارائه می‌نماید. به این ترتیب کاربر به راحتی می‌تواند رخداد‌های مختلف و مورد علاقه‌اش را دنبال کند.

وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

Dropplets

Dropplets، پلت‌فرمی جدید است که برای آسان‌کردن فرآیند بلاگینگ ایجاد شده است. شما می‌توانید Dropplets را بر روی هر سروری نصب و راه‌اندازی نموده و پست‌های خود را به کمک آن آپلود و منتشر کنید، بدون اینکه نیاز به پایگاه‌ داده باشد. این پلت‌فرم کارکردی بسیار راحت دارد و یادگیری آن فوق‌العاده آسان است.

وب‌گرد: آموزش زبان، یادگیری SQL و چیزهای دیگر

اگر وب‌سایت یا ابزار کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات