سامسونگ برنده‌ی رقابت اپلیکیشن‌های هوشمند در سال 2013 را معرفی کرد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
مسابقه سامسونگ با هدف یافتن بهترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌ها مبتنی بر Chord SDK برگزار شد.
تبلیغات

هفته‌ی پیش سامسونگ برنده‌ی مسابقه‌ی هوشمندترین اپلیکیشن گوشی سامسونگ گلکسی S4 را معرفی کرد. این مسابقه که از 23 اردیبهشت تا 9 شهریور ماه ادامه داشت با هدف یافتن بهترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌ها مبتنی بر Chord SDK برگزار شد.

این SDK قابلیت ایجاد ارتباط نقطه به نقطه را میان تلفن‌های هوشمند گلکسی S4 فراهم می‌کند، بطوریکه نیازی به وجود یک سرور مرکزی نیست. شاید بهترین مثال برای فهم این مساله ویدئویی باشد که در ادامه قرار داده شده است.

سامسونگ برنده‌ی این رقابت‌ها را به همراه رتبه‌ی دوم و همچنین شش اپلیکیشن دیگر را برای رتبه‌ی سوم برگزیده است. رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها جوایزی نقدی 200,000، 100,000 و 50,000 را به ترتیب از آن خود کرده‌اند. ضمنا علاوه بر جوایز نقدی، توسعه دهندگان این اپلیکیشن‌ها می‌توانند از امکانات و کمک‌های سامسونگ برای بازاریابی و عرضه‌ی اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

یک تیم توسعه‌دهنده‌ی روسی با ارائه‌ی اپلیکیشن خود با نام Dots Out‌ موفق به کسب رتبه‌ی اول شده. این اپلیکیشن یا به بیان بهتر بازی برای همه‌ی سنین مناسب بوده و نیازمند سریع فکر کردن و یافتن استراتژی‌هایی برای برنده شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. تیم روسی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در اسفند ماه حاضر خواهد شد و جوایز خود را در روز برگزاری مراسم توسعه دهندگان سامسونگ دریافت خواهند کرد. در کنفرانس موبایل بارسلونا بخشی از غرفه‌ی سامسونگ به این تیم اختصاص داده خواهد شد که قادر خواهند بود تا بخشی از سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

هونگ وون پیو، رئیس مرکز رسانه‌های سامسونگ در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

در ادامه‌ی برگزاری رقابت‌های توسعه‌ی اپلیکیشن‌ برای گلکسی S4، ما رقابت‌ مشابهی را برای توسعه‌ی چنین اپلیکیشن‌هایی برای گلکسی نوت برگزار کرده‌ایم که هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است و خیل عظیمی از توسعه‌دهندگان در آن شرکت کرده‌اند. ما به حمایت از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها ادامه خواهیم داد. ما تمایل داریم تا مصرف‌کنندگان بهترین تجربیات را از استفاده از ابزارهای ما داشته باشند.

براساس گفته‌های پیو، رقابت دیگری برای گلکسی نوت 3 در جریان است که در صورتی که علاقمند به شرکت در آن باشید، می‌توانید تا 10 دی ماه با مراجعه به اینجا در این رقابت شرکت کنید. انتخاب برترین اپلیکیشن‌های حاضر در این رقابت‌‌ها در اسفندماه و فروردین ماه انجام شده و برنده‌‌ی رقابت‌ها نیز در اردیبهشت‌ماه معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات