ایسوس در جستجوی خارق‌العاده‌ها: دعوتنامه‌های ASUS برای شرکت در کنفرانس 18 دی ماه ارسال شد

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
دعوت‌نامه‌های رسمی ASUS برای نشریات و خبرگزاری‌ها جهت شرکت در کنفرانس خبری این شرکت در روز 18 دی ماه که در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود فرستاده شد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
تبلیغات

 دعوتنامه‌هایی با مضمون «در جستجوی خارق‌العاده‌ها» قرار است دقیقا یک روز قبل از آغاز نمایشگاه CES امسال باشد. روزی که بسیاری از شرکت‌های مطرح سورپرایزها و دستاوردهای جدید خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند و تعداد کمی از اخبار را به روزهای آتی در خلال برگزاری نمایشگاه  واگذار می‌کنند.

اما چه چیزی را ASUS در پشت این دعوت‌نامه‌ها پنهان کرده است و می‌خواهد آن‌ها را در این کنفرانس به نمایش بگذارد؟ با تاریخچه‌ای که از نوآوری‌های این شرکت همچون PadFone در خاطر داریم، بعید نیست که گجتی نو با شمایل و امکانات تازه در راه باشد.

 ایسوس هنوز به جایگاه درخور توجهی در بازار آمریکا نایل نشده است. هر چند همکاری با گوگل در تولید تبلت‌های نکسوس وجهه این شرکت را در بازار آمریکا با تغییرات قابل توجهی روبرو کرده، اما ASUS همچنان تا تبدیل شدن  به نامی محبوب در بازار آمریکا فاصله دارد. برگزاری این کنفرانس نیز می‌تواند فرصت مناسبی باشد برای ASUS تا محصولات خود را با قدرت بیشتری به کاربران آمریکایی نمایش دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات