عرضه‌ی قاب باتری‌دار 10,000 میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 3 توسط ZeroLemon

سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا ZeroLemon یک قاب باتری‌دار 10,000 میلی‌آمپرساعتی برای گلکسی نوت 3 به بازار عرضه کرده است که قابلیت تامین انرژی این فبلت را سه برابر می‌کند.
تبلیغات

با استفاده از این قاب باتری‌دار، کاربران قادرند تا بدون نگرانی از بابت اتمام باتری فبلت خود، بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را انجام داده، در اینترنت به گشت‌و‌گذار پرداخته یا برای ساعت‌ها مکالمات خود را انجام دهند.

جنس مورد استفاده در ساخت این قاب، آن را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای افرادی می‌کند که دست‌هایشان تعرق بالایی دارد. علاوه بر مورد ذکر شده، این قاب گوشی سامسونگ را بسیار دست‌گیرتر از پیش می‌نماید. ضمنا بکارگیری لایه‌‌ای از PC و TPU موجب بالا رفتن مقاومت آن در برابر برخورد با سطوح کرده است. علاوه بر قسمت پشتی، این قاب پوششی را نیز روی صفحه‌ی نمایش گلکسی نوت 3 قرار می‌دهد که آن را در برابر انواع خراش‌ها و آسیب‌های ممکن محافظت می‌کند.

برای ممانعت از ورود گرد و غبار به منافذ ورودی گلکسی نوت 3 که شامل جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت میکرو USB و قلم S-Pen است، پوشش‌هایی روی این قاب تعبیه شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، این قاب از یک پایه‌ بهره می‌گیرد که می‌توان با تنظیم آن، گلکسی نوت 3 را بصورت ایستاده نیز تنظیم کرد.

در صورتی که می‌خواهید یکی از این قاب‌ها را برای گلکسی نوت 3 خود تهیه کنید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سازنده‌ی آن، این قاب را به قیمت 59.99 دلار تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات