NX300M، اولین محصول تایزنی سامسونگ!

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
شاید شما نیز متوجه این موضوع شده باشید که سامسونگ تمرکز ویژه‌ای بر روی سیستم عامل جدید خود یعنی تایزن کرده است. این کمپانی قصد دارد با وارد کردن این سیستم عامل، یک اکوسیستم مختص به خود را ایجاد نماید. در همین راستا، دوربین NX300M را به عنوان اولین محصول تایزنی روانه بازار نموده است.
تبلیغات

این دوربین جدید که در اصل، نسخه نسبتا بروزشده دوربین NX300 است و فعلا تنها در کره جنوبی به فروش می‌رسد. همان‌طور که در ابتدای این مقاله خواندید، NX300M اولین محصول سامسونگ است که تحت سیستم عامل تایزن کار می‌کند و روانه بازار شده است. به گفته کارشناسانی که فرصت کار کردن با این محصول را داشته‌اند، سرعت بوت شدن این محصول نسبت به NX300 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید بود، چیزی در حدود دو برابر بیشتر بوده و بهبودهایی در زمینه عملکرد کلی دستگاه اعمال شده است.

حضور این محصول برای علاقه‌مندان سیستم عامل تایزن بسیار خوب تلقی می‌شود زیرا راه را برای حضور گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل باز می‌کند. به گفته سامسونگ، اولین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر تایزن در سه ماهه نخست سال 2014 میلادی روانه بازار می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی‌ها مبتنی بر نسخه 2.2.1 از این سیستم عامل خواهند بود که به گفته سامسونگ، در سه ماهه سوم این سال، به نسخه 3.0 بروزرسانی خواهند شد.

به گفته سامسونگ، در نسخه 3.0 از سیستم عامل تایزن امکاناتی مانند چند حساب کاربری، پشتیبانی از معماری 64 بیت، رندرینگ 3 بعدی بهتر و... اضافه خواهند شد.

نظر شما در مورد این دوربین جدید و البته سیستم عامل آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات