آیا سامسونگ در حال کار برروی Gear Glass برای رقابت با عینک هوشمند گوگل است؟

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با ساخت اولین ساعت هوشمند توسط سامسونگ و ورود به عرصه‌ی طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی، گویا فعالیت در این حوزه به مزاق سامسونگ خوش آمده است، چراکه به گزارش Eldar Murtazin سامسونگ در حال کار برروی نوع دیگری از گجت‌های پوشیدنی است.
تبلیغات

براین اساس گویا سامسونگ در حال طراحی و تولید گجتی پوشیدنی است که با قرارگیری در ناحیه سر و صورت، کاربردی شبیه به گوگل گلس خواهد داشت. بنابر این اخبار، سامسونگ محصول جدید خود را با نام Gear Glass در اوایل فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده‌ی شمسی به بازار عرضه خواهد کرد.

هرچند نمی‌توان بر اساس گفته‌های Murtazin در این مورد با اطمینان اظهار نظر کرد. اما اخیرا و پس از عرضه‌ی ساعت هوشمند توسط سامسونگ، شایعاتی در مورد طراحی و تولید نوع دیگری از گجت‌های پوشیدنی توسط سامسونگ به گوش می‌رسید که با توجه به واکنش‌های مثبت به گوگل گلس، احتمال می‌رود سامسونگ با مشاهده‌ی این بازخوردهای امیدوارکننده در مورد گجت پوشیدنی گوگل، تمرکز خود را برای تولید یک عینک هوشمند قرار دهد. در صورتی که سامسونگ نیز عینک هوشمند خود را به بازار عرضه کند، می‌توان امیدوار بود که این شرکت با دریافت واکنش‌های کاربران در مورد ساعت خود، امکانات و ویژگی‌های بهتری را در مورد قابلیت ارتباط با سایر گجت‌ها برروی عینک هوشمند تعبیه نماید. از سوی دیگر، شاید این محصول نیز، همچون ساعت هوشمند یک گجت بسیار جذاب اما غیرکاربردی باشد.

Samsung developing own version of Google Glass. We will see it (probably) around april-may under Gear Glass brand— Eldar Murtazin (@eldarmurtazin) October 7, 2013

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات