ادوبی در حال توسعه‌ی یک اپلیکیشن برای ساخت اسلاید در آیپد با نام 'Ginger' است

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
علاقه‌ی کاربران به استفاده از تبلت‌ها باعث شده تا ادوبی محصولات بیشتری را برای این ابزارها ارائه کند.
تبلیغات

با تغییر روند بازار و سوق یافتن مصرف‌کنندگان به استفاده از تبلت‌ها، شرکت‌های نرم‌افزاری نیز با درک موقعیت جدید، در حال گذر از مرحله‌ی تحول و حضور پررنگ‌تر در حوزه‌ی جدید هستند. ادوبی نیز با شناسایی موقعیت‌های ایجاد شده در حال ساخت یک اپلیکیشن شبیه به پاورپوینت مایکروسافت برای ایجاد پرزنتیشن در آیپد است.

این پروژه تحت نام 'Ginger' در حال توسعه است. اطلاعات زیادی درباره‌ی جزئیات این اپلیکیشن منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد این اپلیکیشن برای ساخت اسلایدها و ویدئوها، ساخته می‌شود که ادوبی آن‌ها را 'explainer videos' یا ویدئوهای توضیحی عنوان می‌کند. ادوبی اعلام کرده است که نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن در حال گذراندن آزمایش‌های نهایی است، اما هنوز معلوم نیست که به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد یا خیر.

ویدئوی زیر نمونه‌ای است که به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن ساخته شده است. در وب‌سایت گینگر نمونه‌های دیگری نیز وحود دارند. برای دیدن این نمونه‌های اینجا را کلیک کنید.

به‌نظر می‌رسد، این ویدئو ترکیبی از مجموعه‌ی تصاویری سیاه‌و‌سفید است که روند آن توسط یک صدا به‌عنوان گزارش و موزیکی در پس زمینه همراهی می‌شود. این اپلیکیشن برای جایگزینی ابزارهای اسلایدسازی موجود در بازار توسعه داده نشده، بلکه برای تکمیل فرآیند تولید مجموعه‌ی اسلاید ایجاد شده است.

به احتمال زیاد، سال آینده مایکروسافت اپلیکیشن پاورپوینت را برای iOS عرضه خواهد کرد، اپل نیز نسخه‌ی جدید iWorks را برای iOS و Mac‌ تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد. در این میان گینگر می‌تواند سهمی از بازار را تحت کنترل خود بگیرد و علاوه بر رقابت در عرصه‌ی دسکتاپ، خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی اپلیکیشن‌های اداری تبلت‌ها نیز مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات