افشای تصاویر از تبلت 7 اینچی آلکاتل با نام Onetouch Pop 7

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
شاید از این پس به‌واسطه‌ی حضور آلکاتل در بازار ایران، پی‌گیری اخبار مربوط به محصولات تولید شده توسط این کمپانی فرانسوی برای کاربران ایرانی نیز جذاب‌تر از گذشته باشد. از این‌رو تصاویر جدیدی از تبلت میان‌رده‌ی 7 اینچی آلکاتل فاش شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از تبلت 7 اینچی آلکاتل افشا شده است. Onetouch Pop 7 تبلتی ۷ اینچی به رنگ سفید است که از قاب‌هایی در رنگ‌های مختلف شامل قرمز، صورتی، زرد و آبی بهره می‌گیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این تبلت ۷ اینچی منتشر نشده است، اما چیزی که مشخص است وجود یک دوربین برای انجام مکالمات ویدئویی در جلو و همچنین استفاده از سیستم‌عامل اندروید در پس رابط کاربری آلکاتل است.

اگر این تبلت نیز از ویژگی‌ سایر محصولات تولید شده در سری Pop تبعیت کند، شاهد تبلتی میان رده با مشخصات معمولی و قیمتی پایین خواهیم بود.

همانطور که قبلا نیز در زومیت خواندید، شرکت یاس -نماینده‌ی رسمی این کمپانی فرانسوی- هفته‌ی پیش فعالیت خود را رسما در ایران آغاز کرد، امید است با پا گرفتن این شرکت در ایران شاهد محصولات این کمپانی فرانسوی در بازار ایران با قیمت‌های معقول باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات