ارائه طرح مفهومی تویوتا GT86 سدان در سال 2014 در ژنو تأیید شد

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
طرح مفهومی تویوتا GT86 سدان به زودی ارائه خواهد شد. این خودرو که بر خلاف مدل کانورتیبل مورد توجه عموم قرار گرفته در سال ۲۰۱۴ معرفی و در سال ۲۰۱۵ به تولید انبوه خواهد رسید.
تبلیغات

ویژگی های تویوتا GT86 کانورتیبل مورد اقبال عمومی قرار نگرفت و شانس تولید آن خیلی پایین ارزیابی می‌شود. از زمان بحران مالی سال 2008 سقف فروش برای شرکت‌ها افت شدیدی داشته است، به همین علت هر خودروسازی حتی یک بازار کوچک برای فروش بهترین خودروهای خود خلق می‌کند.

معمولاً فروش خودرو های دیفرانسیل عقب سدان تویوتا با موفقیت روبرو بوده است. پس می‌توان انتظار موفقیت برای مدل GT86 سدان را نیز پیش‌بینی کرد.

مقامات تویوتا خبر ارائه مدل مفهومی تویوتا GT86 را تا سال 2014 در ژنو مورد تأیید قرار دادند. همچنین از تولید انبوه آن در اواخر سال 2015 خبر دادند.

این مدل احتمالا حدود 100 میلی متر از مدل کوپه خود بزرگ‌تر باشد. معمولاً زیر کاپوت این خودرو یک موتور 2.0 لیتری تخت (boxer) قرار می‌گیرد. البته عملکرد هیبریدی این خودرو بسیار مشابه مدل قبل خواهد بود. این خودرو توانایی تولید 268 اسب بخار قدرت را دارا است. همچنین مصرف سوخت آن نیز بهینه است و پیش‌بینی می‌شود مصرف آن بین 10 تا 20 درصد نسبت به مدل‌ قبلی کمتر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات