اپل با مک‌بوک 12 اینچی جدید، لپ‌تاپ را از نو تعریف می‌کند

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر طبق اطلاعات فاش شده توسط «مینگ. چی. کوو»، تحلیلگر گروه KGI، کمپانی اپل مشغول کار بر روی یک لپ‌تاپ جدید است که در سال 2014 معرفی خواهد شد. این محصول جدید قرار است آغازگر نسل جدید لپ‌تاپ‌ها باشد.
تبلیغات

بنا به ادعای آقای کوو، این لپ‌تاپ جدید مجهز به یک صفحه نمایش با رزولوشن زیاد بوده و علی‌رقم این‌که می‌توان آن‌را همانند مک‌بوک ایر 11 اینچی به راحتی جابجا کرد، اما قدرت آن چیزی شبیه مک‌بوک ایر 13 اینچی است.

به اعتقاد کوو مک‌بوک جدید اپل، لپ‌تاپ را از نو تعریف می‌کند، همان‌طور که با معرفی مک‌بوک‌ایر در سال 2010 میلادی، اپل معنی جدیدی به لپ‌تاپ بخشید.

این لپتاپ جدید از طراحی متفاوتی نسبت به لپ‌تاپ‌های اپل برخوردار است زیرا به گفته کوو، ضخامت و وزن آن بسیار کم‌تر از لپ‌تاپ‌های باریک و البته سبک مک‌بوک‌ ایر می‌باشد.

برای اپل، درآمد زایی بخش طراحی و تولید لپ‌تاپ، در مقایسه با بخش تولید گجت‌های هوشمند بسیار اندک و ناچیز است، اما هنوز هستند افرادی که تمایل به استفاده از این دستگاه‌ها دارند. به همین دلیل است که اپل هنوز تمایل به نوآوری در این زمینه را دارد.

شاید تور کنید که اپل قصد دارد محصول جدید خود را شبیه به تلبت سرفیس مایکروسافت بسازد که می‌توان با استفاده از صفحه کلید مخصوص، درست همانند یک لپ‌تاپ از آن استفاده نمود، اما درست عکس این قضیه اتفاق خواهد افتاد زیرا این کمپانی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا لپ‌تاپ‌ها را هر چه بیشتر به دستگاه‌های هوشمند قابل حمل امروزی، مانند تبلت، تبدیل نماید.

هنوز زمان دقیق معرفی این محصول جدید و البته جالب اپل مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در سال 2014 میلادی از مک‌بوک جدید خود پرده بردارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ هدف اپل از تولید چنین محصولی چه چیز می‌تواند باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات